Ingyenesen visszanézhetőek a Fiatal Vállalkozók Hete előadásai

forrás: Prím Online, 2020. december 4. 11:58

A FIVOSZ ingyenesen visszanézhetővé tette a Fiatal Vállalkozók Hete 2020-as előadásait. A 35 üzleti videó között találhatóak beszélgetések és előadások mások mellett Gerendai Károlytól, a Netpincér, az Oázis Kertészet vagy a Westend vezetőitől is. A videók ingyenesen a fiatalvallalkozokhete.hu oldalon érhetőek el.

A vírushelyzet miatt idén rendhagyó módon a virtuális térbe költözött a Fiatal Vállalkozók Hete. A magyar gazdasági „utánpótlás-nevelés” fontos eseményét az érdeklődők az országszerte 1,7 millió háztartásban elérhető Fix Tv kábeltelevízió képernyői előtt, valamint online streaming segítségével a világ bármely pontjáról követhették az interneten.

 

Ezzel azonban nem ért véget az üzleti show, hiszen a szervező Fiatal Vállalkozók Országos Szövetsége (FIVOSZ) a nagy sikerre való tekintettel ondemand konferencia formájában ingyenesen visszanézhetővé tette az összes előadást – elsőként az országban.

 

Az idei fő témák az innováció, kreatív ipar, családi vállalkozások és az űripar voltak. A programban tippek, előadások és érdekes pódiumbeszélgetések szerepelnek ismert vállalkozók és fontos állami szervezetek szereplésével. A fiatalvallalkozokhete.hu-n elérhető videóanyag összesen 35 előadást tartalmaz, amelyekben mások mellett Gerendai Károlytól, a Netpincér, az Oázis Kertészet vagy a Westend vezetőitől is tanulhatunk. A műsorvezető Gundel Takács Gábor.

 

 

Bátor, de fontos döntés fiatalon vállalkozni

A FIVOSZ kiemelten foglalkozik a generációváltással és a családi vállalkozásokkal, ezért a konferencián olyan meghatározó magyar családi vállalkozásokat is bemutattak, melyek kiváló példával szolgálnak fiatal vállalkozók és más családi vállalkozások számára.

 

„Fiatalként vállalkozást indítani mindig bátor döntés, jelen körülmények között azonban nemzetstratégiai és gazdaságstratégiai jelentősége is van. A koronavírus járvány egy olyan váratlan élethelyzet elé állított minket fiatalokat is, ahol szükség van az újító ötleteinkre és teret kaphatnak merész elképzeléseink is. Mindemellett abban a szerencsés helyzetben vagyunk, hogy rengeteg olyan mentor és példakép áll előttünk, akikre felnézhetünk. Ehhez pedig nem kell messzire mennünk, sokszor elég ha körülnézünk a saját családunkban. A család, mint biztos hátország szerepe nem csak a vállalkozások esetében, hanem az élet minden területén elengedhetetlen. A családi vállalkozásoknál a generációváltás komoly kihívást jelenthet, úgy az idősebb, mint a fiatal korosztály számára. Fiatalként az a dolgunk, hogy tanuljunk, képezzük magunkat, hogy amikor előáll a lehetőség és a feladat a családi vállalkozás átvételére vagy továbbvitelére, felkészülten nézzünk szembe ezzel a szép kihívással” – mondta Rácz Zsófia az EMMI fiatalokért felelős helyettes államtitkára.

 

A Fiatal Vállalkozók Hete tavaly személyesen közel tízezer érdeklődőt vonzott. Idén pedig számításaik szerint több mint 3,5 millió emberhez jutott el a konferencia üzenete. A program célja, hogy bemutassa a vállalkozói és üzleti létet, s ezzel fiatalok tömegét inspirálja vállalkozás indításra.

 

Fotó: FIVOSZ

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban

Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.

2024. március 28. 10:01

Még szélesebb körben elérhetők a Galaxy AI funkciók a One UI 6.1 frissítéssel

Még több Galaxy felhasználó léphet be a mobil AI új korszakába: a One UI 6.1 frissítéssel korábbi készülékeken is elérhetővé válnak a Galaxy AI funkciók március 28-tól. A Galaxy S23 széria, az S23 FE, a Z Fold5 és a Z Flip5 készülékek, valamint a Tab S9 termékcsalád tagjain is elérhetők lesznek azok a lehetőségek, melyeket az idén bemutatott Galaxy S24 széria felhasználói már kipróbálhattak.

2024. március 27. 19:13

A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia

1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.

2024. március 27. 16:55

Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei

Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.

2024. március 27. 15:08

A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt

Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.

2024. március 27. 13:17

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05