Több százan látogattak már el a Hörmann virtuális kiállítótermébe
A Hörmann folyamatosan keresi az új megoldásokat, hogy a koronavírus miatt megváltozott helyzetben is ki tudja szolgálni vásárlóit. A vállalat az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet szentelt a digitális fejlesztéseknek.
A Hörmann központi telephelyén egy jól felszerelt bemutatóterem várja a vásárlókat, hogy személyesen is megtekinthessék a vállalat kínálatát és kipróbálhassák a termékeket. A lehetőség népszerű a vásárlók körében, de a vírushelyzet miatt a személyes látogatások száma korlátozott, ezért döntött úgy a vállalat, hogy digitális térben is létrehozza bemutatótermét, hogy az ország bármelyik pontjáról megnézhessék a vásárlók a garázskapukat, a bejárati- vagy beltéri ajtókat. Az indulás óta több száz látogató kereste fel a virtuális kiállítótermet, ahol a vásárlók részletes információkat kaphatnak a vállalat termékeiről.
,,Számunkra nem újdonság a digitalizáció, mivel az elmúlt években tudatosan fejlesztettük az ilyen jellegű szolgáltatásainkat. Elég csak a Smart Key-re vagy a BiSecur okoszárunkra gondolni. Júniusban bejelentettük az úgynevezett konfigurátort, amely a bizonytalan vásárlóknak segít álomotthonuk kialakításában. A honlapunkon található program segítségével néhány kattintással elérhetőek a termékek, amelyeket az érdeklődők könnyen a saját otthonuk képére formálhatnak, legyen szó új felületről, méretről vagy színről. A legújabb szolgáltatásunkkal, a virtuális kiállítóteremmel azt szeretnénk, ha vásárlóink az otthon kényelméből is megfelelő tájékoztatást kapnának termékeinkről” - mondta el Szujó László, a Hörmann Hungária Kft. cégvezetője.
A német székhelyű vállalat konfigurátora, a bizonytalan vásárlóknak segít álomotthonuk kialakításában. A honlapjukon található program segítségével néhány kattintással elérhetőek a termékek, amelyeket könnyen a saját otthonunk képére formálhatunk, legyen szó új felületről, méretről vagy színről.
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony 4 győzelmet ünnepel a 2024-es TIPA Awardson
A Sony büszkén jelenti be, hogy a nagyhírű Technical Image Press Association ismét négy TIPA-díjjal ismerte el a Sony teljesítményét és innovációját. Idén a Sony többek között a "LEGJOBB PROFESSZIONÁLISABB HYBRID KAMERA" elismerést kapta az Alpha 9 III és a "LEGJOBB APS-C EXPERT KAMERA" címet az Alpha 6700 számára.
Ismét találkozhatunk a Google Utcakép autóival
A Google Utcakép autói idén tavasszal újra visszatérnek a magyar utakra. A következő hónapokban az ország számos pontját érintik majd, hogy frissítsék a városok, utak és autópályák nézetét a Google Térképen.
Sony World Photography Awards 2024 – kihirdették a nyerteseket
A World Photography Organisation egy különleges gálaünnepségen Londonban kihirdette a Sony World Photography Awards 2024. évi nyerteseit. Az immár 17. éve megrendezett díjátadó ünnepség napjaink legjobb fotográfiai alkotásait mutatja be, valamint az elmúlt év legközkedveltebb képeit és történeteit díjazza. A győztes, döntős és shortlistre került képek április 19-től láthatók a Sony World Photography Awards 2024 kiállításon a londoni Somerset House-ban.
Kiberbiztonsági útmutató készült a magyar kkv-knak
A magyar kisvállalkozásokat támogató kiberbiztonsági kézikönyvet mutatott be az Európai Innovációs és Technológiai Intézettel (EIT Digital), a Nemzetközi Digitális Alapítvánnyal (Global Digital Foundation) együttműködve a Huawei Technologies.
A MITTE az ügynökségi partnere a világ első tokenizált naperőmű projektjének
A MITTE felel a globális zöld energia vállalat, a Sunmoney Solar Group almárkájának branding és social feladataiért, illetve a Sunmoney 360 app design feladataiért.