Normál nyitvatartással és szolgáltatásokkal, biztonsági létszámkorlátozással nyitottak a Vodafone üzletei

forrás: Prím Online, 2021. április 7. 16:29

A vonatkozó kormányrendelet értelmében a Vodafone Magyarország üzletei április 7-től teljes nyitvatartási időben, a korlátozások előtti tevékenységi körrel és szolgáltatásokkal működnek. Az üzletekben létszámkorlátozás lép életbe, melynek értelmében 10 négyzetméterenként csak egy vevő tartózkodhat. 

Az üzletekre vonatkozó, újonnan életbe lépő szabályok kapcsán a szolgáltató vállalati ügyfeleinek kíván segítséget nyújtani innovatív létszámfelügyeleti és vásárlóirányító IoT megoldásaival. A megoldások alkalmasak többek között a valós idejű forgalom figyelésére, és egyértelmű, a belépést megengedő, vagy tiltó vásárlói utasítások megjelenítésére az üzlet bejáratánál.

 

A nemrég kihirdetett kormányrendelet értelmében a Vodafone Magyarország üzletei április 7-től teljes nyitvatartási időben, a korlátozások előtti tevékenységi körrel és szolgáltatásokkal működnek. A plázákban található üzletek így 21 óráig, míg az egyéb, kisebb üzletek jellemzően 17 óráig tartanak nyitva. Az üzletek nyitvatartásáról itt érhető el bővebb információ. 

 

Szintén április 7-től az üzletekben létszámkorlátozás lép életbe, melynek értelmében 10 négyzetméterenként csak egy vevő tartózkodhat. Fontos információ továbbá, hogy a maximum létszámba nem tartoznak bele a 14. életévüket be nem töltött kiskorú, illetve a 65. életévét meghaladott személy segítője és a fogyatékossággal élő személy segítője. Bár a Vodafone Magyarország minden tőle telhetőt megtesz az üzletekbe betérő ügyfelek biztonságának és egészségének megőrzése érdekében, a szolgáltató általános ügyintézésre, például számlabefizetésre és vásárlásra továbbra is a My Vodafone applikációt vagy a webes felületet javasolja.

 

Az üzletek működésével kapcsolatos, újonnan életbe lépő szabályok betartásában kíván segítséget nyújtani a vállalkozásoknak a Vodafone Magyarország innovatív látogató létszámfelügyeleti és vásárlóirányító IoT megoldásaival.  A valós idejű vásárlóirányitó rendszer használatával az üzletekben dolgozók és vásárlók is a törvényi szabályozásnak megfelelő maximális létszám beállításával biztonságos távolságra lehetnek egymástól. A Vodafone megoldásaival egy hatékony, gyorsan telepíthető, megbízható, és egyszerűen kezelhető rendszer építhető ki, mely alkalmas a valós idejű forgalom figyelésére, és egyértelmű, a belépést megengedő, vagy tiltó vásárlói utasítások megjelenítésére az üzlet bejáratánál.

Kulcsszavak: +céginfo Vodafone

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia

1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.

2024. március 27. 16:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05