Új kezdeményezés a hazai gumiszervizek fejlesztéséért
Gumiszervizeket segítő program indult márciusban Magyarországon! A kezdeményezésben részt vevő partnerek csatlakozhatnak például a Bridgestone csoport termékeiről szóló ingyenes tréningekhez, de ezen kívül hozzáférést kaphatnak számos arculatsegítő reklámanyaghoz, exkluzív promócióhoz és számos izgalmas aktivitáshoz is. A program különlegessége, hogy a hazai szervizek ráadásként az abroncsvásárlásaikkal pontokat gyűjthetnek, melyeket különböző pénzbeli vagy értékes tárgyi ajándékokra válthatnak be a szezonok végén.
A Bridgestone azzal a céllal indította a Passion Program elnevezésű lojalitásprogramját, hogy az abroncsait értékesítő gumiszervizeket segítse, és hűségüket elismerje, meghálálja. A kezdeményezés keretében a magyarországi cégek több olyan, a márka nyújtotta lehetőséget is igénybe vehetnek, melyek segítségével fejleszthetik üzleti tevékenységüket, versenyképességüket, szakmai felkészültségüket. A partnerek a program során jelentkezhetnek ingyenes tréningekre, ráadásul a Bridgestone vagy Firestone gumiabroncsok vásárlásaival pontokat is gyűjtenek, melyeket különböző pénzbeli vagy értékes tárgyi ajándékokra válthatnak be. A Passion Program egy kompakt weboldal, ami a létező promóciókat egy helyre gyűjti így a partnereinknek nem kell hosszan keresgélni az interneten, csak bejelentkeznek az oldalra és máris egy helyen láthatják a színesebbnél színesebb akciókat, programokat.
“Büszkék vagyunk, hogy elindíthattuk a Bridgestone Passion Programot, mely lehetőségek széles tárházát kínálja a magyarországi gumiszervizek számára” - mondta Károlyi Katalin, a Bridgestone Europe NV/SA, Magyarországi Fióktelepének marketing-vezetője. “Célunk a kereskedőkkel való együttműködés digitalizálása, a hatékonyabb online kommunikáció, különösen a pandémia idején, amikor a személyes kapcsolattartás korlátozott. A programmal egyszerre segíthetjük partnereinket és egyúttal meghálálhatjuk a márka iránti bizalmukat. A programhoz folyamatosan lehet csatlakozni, így az év során bármikor bekapcsolódhatnak színes programjaink, aktivitásaink egyikébe. Az a gumiszerviz, amelyik részt vesz a programban, első kézből értesülhet a márka termékeiről, híreiről és promócióiról. A Passion Program egy kapocs, ami összeköti a Bridgestone-t mint gyártót a kiskereskedelmi partnerekkel” - tette hozzá.
Bridgestone Passion Program hivatalosan 2021. március 19-én startolt, így a gumiszervizek már szabadon csatlakozhatnak. A regisztráció után a résztvevő automatikusan megkapja a fiókjához rendelt, egyedi előnyökkel járó juttatási csomagját is. A programra regisztrálni a www.passion.bridgestone.hu címen lehet, ahol minden szükséges információ elérhető a programról.
Kapcsolódó cikkek
- A Bridgestone kapta a 2021-es ‘‘Év gyártója” címet nyári gumiabroncs kategóriában
- 100%-ban megújuló energiaforrásokat használ európai telephelyein a Bridgestone
- A hazai autóstársadalom is sebességet váltott
- Új EU-s gumiabroncscímke, amely még több információt nyújt a fogyasztóknak
- A Bridgestone bemutatja a jövő virtuális városát
- A világ vezető autógyártói ismét a Bridgestone-t választották 2020-ban
- Még a gumiabroncs is rózsaszín a Bridgestone októberi kampányában
- A Bridgestone abroncsa lett a kategóriaelső az ADAC idei téligumi-tesztjén
- A Bridgestone forradalmian új ENLITEN technológiája gördíti a Volkswagen új Golf 8-as modelljét
- Örökbefogadást támogató közös akcióba kezdett a Bridgestone gyár a helyi állatotthonnal
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony 4 győzelmet ünnepel a 2024-es TIPA Awardson
A Sony büszkén jelenti be, hogy a nagyhírű Technical Image Press Association ismét négy TIPA-díjjal ismerte el a Sony teljesítményét és innovációját. Idén a Sony többek között a "LEGJOBB PROFESSZIONÁLISABB HYBRID KAMERA" elismerést kapta az Alpha 9 III és a "LEGJOBB APS-C EXPERT KAMERA" címet az Alpha 6700 számára.
Ismét találkozhatunk a Google Utcakép autóival
A Google Utcakép autói idén tavasszal újra visszatérnek a magyar utakra. A következő hónapokban az ország számos pontját érintik majd, hogy frissítsék a városok, utak és autópályák nézetét a Google Térképen.
Sony World Photography Awards 2024 – kihirdették a nyerteseket
A World Photography Organisation egy különleges gálaünnepségen Londonban kihirdette a Sony World Photography Awards 2024. évi nyerteseit. Az immár 17. éve megrendezett díjátadó ünnepség napjaink legjobb fotográfiai alkotásait mutatja be, valamint az elmúlt év legközkedveltebb képeit és történeteit díjazza. A győztes, döntős és shortlistre került képek április 19-től láthatók a Sony World Photography Awards 2024 kiállításon a londoni Somerset House-ban.
Kiberbiztonsági útmutató készült a magyar kkv-knak
A magyar kisvállalkozásokat támogató kiberbiztonsági kézikönyvet mutatott be az Európai Innovációs és Technológiai Intézettel (EIT Digital), a Nemzetközi Digitális Alapítvánnyal (Global Digital Foundation) együttműködve a Huawei Technologies.
A MITTE az ügynökségi partnere a világ első tokenizált naperőmű projektjének
A MITTE felel a globális zöld energia vállalat, a Sunmoney Solar Group almárkájának branding és social feladataiért, illetve a Sunmoney 360 app design feladataiért.