Remekül teljesít a Galaxy S21 Ultra 5G Daubner Anna és a Samsung közös vállalásában
A Samsung és Daubner Anna divattervező tavasszal indult együttműködésében a Galaxy S21 Ultra 5G okostelefon az egyik főszereplő. A népszerű dizájner először vállalkozott arra, hogy egy egész kollekciót mobileszközön tervezzen meg, eddigi tapasztalatai pedig rendkívül pozitívak. A készülékben rejlő kreatív lehetőségeknek köszönhetően a hazai divatvilágban egyedülálló darabok készülnek. Az új kollekció célja, hogy felhívja a figyelmet a Magyarországon előforduló természeti értékek védelmére, ebben pedig a kollekció nagykövete, a divatszakértő véleményvezér, Csalár Bence is közreműködik.
Az ismert magyar dizájner, Daubner Anna közel három hete dolgozik a Samsunggal közös Galaxy S21 kollekción, és elmondása szerint a rajongók nagyon különleges végeredményre számíthatnak. A tervező a Galaxy S21 Ultra 5G okostelefonnal ezúttal igazán szabadjára engedhette a kreativitását, az eredmény pedig még őt is meglepte. A nem mindennapi tervezési folyamat mellett a gyártásban is várhatók egyedi megoldások, amelyek a művész szerint kiválóan tükrözik azokat az értékeket, amelyekre a kollekcióval szeretnék felhívni a figyelmet. Az együttműködés az olyan természeti- és társadalmi értékek köré épül, amelyek megőrzése mindannyiunk közös érdeke, mint például az ökológiai sokszínűség védelme, az önkifejezés szabadsága vagy a kreativitás.
„Több új kihívást is tartogatott számomra ez az együttműködés, a legfontosabb, hogy most először terveztem telefonon a ruhákat. A Galaxy S21 Ultrával azonban sokkal gördülékenyebben ment a munka, mint amire számítottam. A kollekció hangulatát megragadó mood boardot például sokkal gyorsabb volt így elkészíteni, hiszen pillanatok alatt le tudtam menteni és össze tudtam illeszteni a képeket a telefonon. A mintatervezésnél az S Pennel azonnal digitális formában tudtam felrajzolni az egyes elemeket, mégis úgy alakíthattam és színezhettem, mintha csak papírra dolgoznék. Korábban nem is gondoltam volna, hogy ennyire egyszerűen elvégezhetem ezeket a feladatokat egy telefonon” – mesélte az alkotási folyamatról Daubner Anna.
A Galaxy S21 Ultra 5G az S Pennel kiváló társ az olyan kreatív alkotók számára, mint Anna. A Samsung Notes alkalmazásban nem csak a rajzok készíthetők el digitális formában, a kézzel írt feljegyzések is azonnal szöveggé alakíthatók, így bármilyen inspiráció könnyen elmenthető későbbre. Ha a tervezés során Annának nagyobb képernyőre lenne szüksége, hogy minden darabot egyben láthasson, a Samsung DeX segítségével bármikor csatlakoztathatja a telefont tévéhez, a számítógépre is pillanatok alatt átvihetők a tervek. Az okostelefonos tervezés ugyanakkor nem az egyetlen szokatlan elem a kollekcióban.
„Úgy gondolom, fontos, hogy a kollekció által képviselt értékek minden részletben megjelenjenek, így több olyan megoldást is kipróbáltunk, amelyekkel nemcsak még extrábbak lehetnek a ruhák, de a környezetet is kímélhetjük. Az alapanyagként szolgáló természetes viszkóz fenntartható eljárással készül Olaszországban, egy Comói-tó melletti manufaktúrában. Az egyik darabunk pedig, amely mindenki számára elérhető lesz, biopamutból készül. Ezek mellett van még egy nagy újdonság a kollekcióban, hiszen most először terveztem férfi öltözéket” – tette hozzá a tervező.
Az együttműködéshez a hazai divatszakma fiatal ikonja, a fenntartható divat témakörében kutató szakértő, Csalár Bence is csatlakozott, hogy a Galaxy S21 kollekció nagyköveteként szélesebb körben is bemutathassa a készülő darabokat. A véleményvezér a közösségi médiában jelentkezik rendszeres hírekkel a kollekcióról, beszélget az inspirációkról a tervezővel, valamint részt vesz a kész öltözékeket bemutató look book elkészítésében is.
„Nagyon izgalmas ez az együttműködés és úgy érzem, egy igazán különleges kollekció készül Anna műhelyében, ezért is örültem, amikor megtudtam, hogy a részese lehetek – mondta el Csalár Bence. – A Galaxy S21 kollekció nem csak attól egyedi, hogy Anna egy okostelefonon tervezi. Több olyan különleges darab feltűnik majd benne, amelyeket nem láthatnánk egy szokványos kollekcióban, és olyan értékeket mutat meg, amelyek mindannyiunk számára fontosak.”
Az Anna Daubner és a Samsung közös kollekciójának darabjai hamarosan nemcsak a terveken, hanem a valóságban is elkészülnek. Az ikonikus öltözékek születését Anna Daubner és Csalár Bence Instagram oldalán is nyomon követhetik a rajongók, a bemutatást követően pedig a márka webshopjában vagy a budapesti Margot üzletben lesznek megvásárolhatók.
Kapcsolódó cikkek
- A SmartThings rendszeren keresztül is irányíthatók a csatlakoztatott Galaxy okoseszközök
- Saját kisfilmet vághatunk össze a Samsung legújabb kampányában
- Okoselefonnal tervezi új kollekcióját a magyar dizájner
- Megérkezett a Samsung Galaxy XCover 5
- Megérkezett a Samsung Galaxy A52, A52 5G és az A72
- Megérkezett a Samsung Galaxy A32 5G
- Magyarországon is megvásárolható a Galaxy S21 5G sorozat és kiegészítői
- Emlékezetes pillanatok a Samsung Galaxy S21-es csúcsmobilokkal
- Előrendelhetőek a Telenornál az új Samsung Galaxy S21 széria készülékei
- Hasznos funkciók az okostelefonodon, amelyekről talán még nem hallottál
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megjelent a világ első unalmas telefonja
A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Jövőbe mutató adatvizualizációs megoldások az SAP és az IFUA Horváth versenyén
Kihirdették az SAP Hungary és az IFUA Horváth adatvizualizációs versenyének nyerteseit. Ötven csapat mérte össze tudását az egyetemi és vállalati szférából. A versenyzőknek az SAP új döntéstámogató eszköze, az SAP Analytics Cloud (SAC) segítségével kellett a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) által biztosított adatokból látványos és lényeges összefüggéseket bemutató adatelemzéseket készíteniük és prezentálniuk.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.