Nyári Black Friday a Vivre-n
Ez a második év, amikor a Vivre nyári Black Friday kampányt is szervez, és mivel a kedvezmény minden termékkategóriára érvényes, a vásárlók már 57 990 Ft-tól szerezhetnek be kanapékat, 7590 Ft-tól székeket, 1490 Ft-tól kertészkedéshez szükséges eszközöket, 4290 Ft-tól életmód és divat kategóriájú termékeket, 990 Ft-tól konyhai kellékeket, 8290 Ft-tól pedig ágyneműket.
A vásárlói élmény javításáért a vállalat kifejlesztett egy kiterjesztett valóság (AR) funkciót, amely elérhető a Vivre applikáción és a vivre.hu weboldalon. A vásárlók több mint 1700 terméket próbálhatnak ki digitálisan a rendelés előtt. Az AR-funkcióval tesztelhető termékek könnyen felismerhetőek a 3D Model/kiterjesztett valóság szűrővel.
„Az év első fele komoly logisztikai átszervezéseket igényelt a Vivre-nél. Átalakítottuk a raktárainkat, növeltük a tárolókapacitásainkat, és folyamatosan korszerűsítjük a rendeléseket feldolgozó rendszerünket. A kiszállítás idejének lerövidítése idén is fontos célunk, a Vivre Marketplace gyors fejlődése pedig közvetlenül segíti ennek a megvalósulását, ennek köszönhetően már 122 ezer gyors kiszállítású termék érhető el kínálatunkban. Épp ezért a nyári Black Friday akciónk alatt a vásárlók nemcsak a vonzó árakat, hanem a megrendelt termékek gyors kiszállítását is élvezhetik” – hangsúlyozza Andrei Stănescu, a Vivre kereskedelmi igazgatója.
A kampányt mind a 9 országban megszervezik, amelyekben a Vivre jelen van: Magyarországon, Romániában, Bulgáriában, Szlovákiában, Szlovéniában, Csehországban, Horvátországban, Lengyelországban és Görögországban. További információ, valamint egyéb meglepetések a www.vivre.hu/blackfriday honlapon találhatóak.
Kapcsolódó cikkek
- Szakmai szövetség tagja lett a Vivre
- Fogyasztói magatartás világjárvány idején
- Jelentősen növekedett a Vivre
- Ma este indul a Black Friday a Vivre.hu-n
- Szigorúan csak évente egyszer tart Black Friday-t az eMAG
- Black Friday: erre figyeljen, ha nem akarja saját kezűleg felcipelni az emeletre az új szárítógépét
- Többmilliárdos bevételre számít Black Friday kampányán a Vivre
- November 13-án tartja a Black Friday-t az Extreme Digital
- Legjobb boltok - Cyber Monday Magyarország
- Folyamatos a Vivre növekedése
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Jövőbe mutató adatvizualizációs megoldások az SAP és az IFUA Horváth versenyén
Kihirdették az SAP Hungary és az IFUA Horváth adatvizualizációs versenyének nyerteseit. Ötven csapat mérte össze tudását az egyetemi és vállalati szférából. A versenyzőknek az SAP új döntéstámogató eszköze, az SAP Analytics Cloud (SAC) segítségével kellett a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) által biztosított adatokból látványos és lényeges összefüggéseket bemutató adatelemzéseket készíteniük és prezentálniuk.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.