Újabb extrákat kínál a Telenor a Hiper tarifák előfizetőinek

forrás: Prím Online, 2021. október 16. 10:31

A Telenornál a Hiper tarifák előfizetői eddig is igénybe vehettek kifejezetten az előfizetésükhöz kapcsolódó extra szolgáltatásokat, kedvezményeket, ezek köre pedig most tovább bővül. Készülékvásárlás esetén 30 napon belüli elállási lehetőséget és cseregaranciát, illetve okoskiegészítőre járó állandó kedvezményt vehetnek igénybe, és az ügyfélszolgálat kényelmi lehetőségei is bővültek számukra.

A lakossági számlás Hiper tarifacsalád M Net és M Talk, L, L+ és XXL csomagjai között az ügyfelek megtalálhatják az igényeiknek megfelelő tarifát, akár a korlátlan beszélgetés, akár a nagy mennyiségű mobiladat a fontosabb számukra. A Telenor idén tavasszal vezette be, hogy a Hiper tarifák előfizetőinek három kategóriában többféle extrát – exkluzív ajánlatokat, készülékekkel kapcsolatos szolgáltatásokat és kényelmi funkciókat – biztosít. Mostantól ezek köre mindhárom területen újdonságokkal bővült. 

 

Több készülékszolgáltatás

Új készülék Hiper-tarifával való vásárlásakor az ügyfelek 30 napos elállási lehetőséget és cseregaranciát vehetnek igénybe. Azaz, ha mégsem elégedettek az új mobillal, a vásárlástól számított 30 naptári napon belül egy alkalommal visszavihetik azt a Telenorhoz, vagy másik készülékre cserélhetik.

 

Emellett továbbra is él a Hiperesek számára az évenkénti készülékcsere árbeszámítással való lehetősége. Nem kell kivárniuk a hűségidő végét, hanem Hiper tarifával vásárolt készüléküket akár évente lecserélhetik, a régi árát pedig beszámíthatják az újba. Továbbá ha a készülék megrongálódik, a javításhoz a Telenor díjmentes szervizfutárt, igény esetén pedig cserekészüléket is biztosít.

 

 

Több exkluzív ajánlat

A Hiper előfizetők mostantól nem csak számukra elérhető 0 forintos készülékajánlatokból választhatnak, hanem évente egyszer 10 százalékos vásárlási kedvezményt is érvényesíthetnek bármilyen okos kiegészítőre, például okosórára.

 

Több törődés

Az ügyfélkiszolgálás terén is új előnyt kínál a Telenor a Hiperesek. Amellett, hogy a telefonos ügyfélszolgálaton gyorsított ügyfélkiszolgálásban részesülnek, ha Hiper-tarifával kapcsolatos ügyet szeretnének a Telenor videochat-ügyfélszolgálatán intézni, azt már a rendes ügyfélfogadási időn túl is elérhetik, azaz minden nap 6:00 és 22:00 között. (A funkció a https://www.telenor.hu/online-ugyintezes oldalon, a jobb alsó sarokban lévő videochat-ikonra kattintva érhető el.)

 

A fentiek mellett szintén a Hiperesek számára elérhető lehetőség a HiperCsoport szolgáltatás. Ha legalább két aktív, hűségben lévő Hiper tarifa összefonásával HiperCsoportot alakítanak, több kedvezményt – például akár 15%-os havidíjkedvezményt, illetve csoporton belüli korlátlan beszélgetést – kaphatnak. 

Kulcsszavak: Telenor

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Fényes jövő vár idén az adatközponti szektorra

Saját átalakulási folyamaton megy keresztül az adatközpontok piaca, amely magába foglalja a legmodernebb technológiák használatát a műveletek és az erőforrások elosztásának optimalizálása, valamint a biztonsági protokollok javítása érdekében. 

2024. március 28. 19:05

A Philips Monitors E1 terméksorozat három új, többcélú modellel bővül

A Philips Monitors E1 sorozata ebben a hónapban három új modellel bővül. Az irodai felhasználók és távmunkában dolgozók számára szükséges összes alapvető funkcióval ellátott új modellek segítenek a felhasználóknak a kapcsolattartásban és növelik a termelékenységüket, mindezt versenyképes áron. 

2024. március 28. 13:27

Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program

A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.

2024. március 28. 11:50

Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban

Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.

2024. március 28. 10:01

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05