Az OPPO csatlakozik a Matter otthonautomatizálási szabványhoz
Az OPPO globális okoseszköz márka és a Connectivity Standards Alliance (CSA) bejelentette, hogy az OPPO a szövetség törzstagjává válik, és vezető szerepet fog vállalni az iparágat egyesítő Internet of Things (IoT) kapcsolati protokoll, a Matter fejlesztésében és népszerűsítésében.
Az OPPO bejelentette, hogy az igazgatótanács tagjaként csatlakozik a Matter kapcsolati protokollt fejlesztő Connectivity Standards Alliance iparági szövetséghez. A szervezet egy olyan IoT ökoszisztéma létrehozásán dolgozik, amely biztosítja a különböző vállalatok által gyártott okosotthonos eszközök kompatibilitását.
A korábban Zigbee Alliance néven ismert Connectivity Standards Alliance 2002-ben jött létre, tagságát több mint 400 vállalat és 23 igazgatósági tag alkotja. A tagvállalatok két évtizede dolgoznak az IoT rendszerek szabványosításán. Ezek közül a Matter egy egységes és biztonságos IP-alapú kapcsolódási protokoll, amely segít egy megbízható, biztonságos IoT-ökoszisztéma kiépítésében, valamint az intelligens eszközök széles skálájának zökkenőmentes csatlakoztatásában.
Az OPPO 2015 óta világszerte több mint 20 országban és régióban telepítette 5G megoldásait, és több mint 1000 5G szabadalomcsomagot jelentett be az Európai Távközlési Szabványosítási Intézetnek. Az OPPO IoT ökoszisztémát több mint 30 intelligens TV-ket, hordható eszközöket, audioeszközöket és egyéb kiegészítőket gyártó partner támogatja.
Kapcsolódó cikkek
- Megjelent az OPPO új ColorOS 12 mobil operációs rendszere
- Erős ügyfél-azonosítással a kibertámadások 99 százaléka kivédhető
- Kutatás: A nőket és a fiatal felnőtteket érintették leginkább a pandémia hatásai
- Már használt telefonokra és egyes kiegészítőkre is köthető készülékbiztosítás a Telenornál
- Ellenőrizd szívműködésed a Szív Világnapján!
- Kutatás: Nem csak fizikai, de mentális egészségünk is romlott a karantén alatt
- Hogyan alakította át a magyarok digitális eszközparkját a járványhelyzet?
- Az otthon szerepe talán átalakult, de a TV-re szinte mindenben számíthatunk
- Töltés újragondolva
- Digitális ökoszisztéma támogatja a Szent Ferenc Kórház betegeinek terápiáját
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program
A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.