Hat japán cég szövetsége a folyadékkristályos képernyőgyártásban

MTI Sajtóadatbank, 2001. február 5. 08:58
Amint azt a Nihon Keidzai Simbun jelentette, a szövetségben a Sharp, a Hitachi, a Toshiba, a NEC, a Matsushita Electric Industrial és a Mitsubishi Electric vesz részt, 50 millió jenes (435 ezer dolláros) alaptőkével hozzák létre és a megállapodás négy évre szól. A hat cég szeretné meghívni soraiba a japán egyetemeket is.
A részvevők új módszereket akarnak kidolgozni a folyadékkristályos képernyőgyártásban, amelyekkel javítható a képminőség és csökkenthető az energiafelhasználás. A lap által felsorolt cégek egyike sem akarta kommentálni az értesülést, de hétfőre összehívott közös sajtóértekezletükön többet mondanak majd.

A folyadékkristályos képernyők piaca gyorsan fejlődik a számítógép-, televízió- és mobiltelefon gyártók részéről fennálló erős kereslet miatt. A szektort főként a dél-koreai cégek uralják.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09