A Shell a legkisebbeknek segít elsajátítani az alapvető közlekedési szabályokat
A gyermekek közlekedési kultúrájának fejlesztése és KRESZ-ismereteik bővítése érdekében a Shell Hungary Zrt. nyereményjátékot indít februárban. A vállalat weboldalán közzétett kvíz játékos és interaktív lehetőséget kínál a gyermekek és pedagógusaik számára, hogy biztonságos tanulási környezetben ismételjék át az olyan mindennapi közlekedési szituációk szabályait mint az úttesten való átkelés vagy a kerékpárral való közlekedés. A Shell a kérdéssor összeállításához Pető Attilát, a Kreszprofesszort hívta segítségül, aki maga is készít videókat közlekedési ismeretek témakörben.
“Vezetésoktatóként pontosan tudom, hogy a KRESZ-ismeretek elsajátítását nem lehet elég korán elkezdeni, érdemes már óvodás kortól tudatosan felhívni a kicsik figyelmét a közlekedési szabályokra. Remélem, sok óvodai és iskolai közösség vesz majd részt a játékon, hogy a gyerekek bővítsék ismereteiket, és ha szerencsések, akár Ferrari rollereket is nyerjenek, amiket aztán majd a helyes közlekedés gyakorlására is használhatnak” – nyilatkozta Pető Attila.
“A kérdéssort úgy állítottuk össze, hogy segítségével a gyermekek az alapvető biztonsági szabályokat könnyen elsajátítsák. Reméljük, hogy a játék során megszerzett közlekedésbiztonsági ismeretek birtokában, a gyerekek felelősen közlekednek majd” – mondta Vecsey Sarolta, a Shell Hungary Zrt. Mobilitási Üzletág igazgatója. Hozzátette: „A közúti biztonság javítása és a gyermekek KRESZ-ismereteinek bővítése a Shell fontos célkitűzései közé tartozik Magyarországon is.”
A játékban való részvétel feltétele, hogy a pedagógusok általános iskola alsó tagozat 1., 2. és 3. évfolyamos osztályukat, valamint az óvodapedagógusok óvodai csoportjukat regisztrálják a Shell weboldalán, majd a gyerekekkel közösen teljesítsék a korosztályuknak megfelelő kihívást 2022. február 21-ig. Az iskolás osztályok feladata egy rövid KRESZ teszt kitöltése, amely során a tanulók közösen adhatnak választ a mindennapokban is gyakran előforduló közlekedési kérdésekre. Az óvodás csoportok pedig egy nagy, közös, “Mikor mehetünk át a zebrán?” témakörben készült rajzzal vehetnek részt, amelyet a regisztráció után megjelenő felületre kell feltölteni.
A Shell közlekedésbiztonsági játékán összesen 20 intézmény nyerhet, intézményenként 30 darab Ferrari gyerekrollert. A sorsolást 2022. február 25-én a Shell élőben közvetíti Facebook oldalán.
Kapcsolódó cikkek
- A német autópályákon a magyar IT biztonságban hisznek
- A Continental a CES 2022 kiállításon mutatta be a mobilitás jövőjét
- Biztonságos téli vezetés: abronccsal kapcsolatos hibák, amiket el kell kerülni
- Százmillió fékvezérlő elektronika Budapestről a balesetmentes közlekedés szolgálatában
- Konferencia a Széchenyi István Egyetemen: fókuszban az autonóm járművek
- Előre jelzi a zöldhullámot a legújabb bécsi közlekedési app
- Így előzhetőek meg a vadbalesetek
- A magyarok fele már az elektromos autózásban látja a gépkocsis közlekedés jövőjét
- Hogyan tudunk egyszerre pénzt spórolni és a környezetet is védeni?
- Autonóm mobilitás: a jövő közlekedése rendkívül összetett
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Lányok Napja az ELTE Informatikai Karán
Az ELTE Informatikai Kar ismét szeretettel várja az érdeklődőket a Lányok Napjára, ahol bemutatják, milyen izgalmas és kreatív feladatok várnak a jövő informatikusaira, és miért érdemes lányként ezt a pályát választani.
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Használt autót webshopból?
A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben?
Megjelent a világ első unalmas telefonja
A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.