Rövidesen visszaköltözhetnek az alkalmazottak a céges asztalukhoz

forrás: Prím Online, 2022. március 2. 18:33

Néhány nappal ezelőtt még a koronavírus-járványtól volt hangos a média, ezt egy csapásra lesöpörte az asztalról az orosz-ukrán háború. A téma sajnálatos aktualitása mellett fontos szerepet játszik ebben a változásban az is, hogy a koronavírus miatti óvintézkedések egyre enyhébbek. Azok, akik az elmúlt hónapokat, éveket home office-ban töltötték, idén nyárra visszatérhetnek az irodákba, legalábbis ez a terv több nagyvállalatnál.

Az irodai munka volt az első, amire lecsapott a covid. A megrendelések úgy megcsappantak az irodaszereket forgalmazó webáruházakban, hogy az állandó megbízások jelentős részét egyik napról a másikra mondták vissza a partnerek. Amikor egy 600 fős irodából mindenkit haza küldenek otthonról dolgozni, ott az irodaszerek lesznek az elsők, amin spórolni kezd a cég – avat be a részletekbe Otterbein Norbert, a több mint 20 éves Bécsi Irodaker Kft. cégvezetője. 

 

 

A hazai e-commerce piac alapjaiban tekintve nagy nyertese volt a pandémiának, kivéve, ha olyan termékek forgalmazásáról van szó, amely erősen kapcsolódik a cégek, vállalkozások mindennapi tevékenységeihez. Ma Magyarországon rugalmasnak, emberközpontúnak és elérhetőnek kell lennie egy kisebb webshopnak, ha nem akarja, hogy a nagytőkés, összeolvadó óriásshopok lesöpörjék a színtérről. Ez nem egy okos túlélési stratégia, hanem olyan üzletvezetési politika, amit a B2B szektorban és a B2C szektorban is elvárnak az megrendelők egy webáruháztól.

 

A covid egyre erősödő hullámai felforgatták az irodai működést és az irodaszerekre fókuszáló vállalkozások életét. Ennek úgy tűnik, most vége és javulni látszik a helyzet, habár a nem rég végbement, brutális papír áremelkedés nem segítette a folyamatot – avat be a részletekbe Otterbein Norbert. Úgy tűnik, hogy a tavaszi, nyár eleji hónapokra egyre több nagyvállalat tervezi, hogy ismét megnyitja irodáit a dolgozók előtt.

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia

1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.

2024. március 27. 16:55

A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt

Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.

2024. március 27. 13:17

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05