Az Alza.hu közel félmillió darab kedvezményre jogosító kupont küld ki
Az Alza.hu a Gazdasági Versenyhivatal döntése nyomán 3000 Ft értékű kupont oszt majd szét ügyfelei között. A kedvezményt a 2019-es évben az Alza webáruházában vásárló ügyfelek a következő 12 hónap folyamán leadott megrendeléseik során érvényesíthetik 10 000 Ft feletti vásárlás esetén.
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) Vj/16/2020. számú eljárása végén kötelezte az Alzát, hogy korábbi, nem megfelelő tájékoztatási gyakorlata miatt kompenzálja fogyasztóit és tegyen közzé a kompenzációra vonatkozó tájékoztatásokat.
Az Alza hangsúlyozza, hogy számára kiemelten fontos a fogyasztók jogainak maradéktalan tiszteletben tartása, és az, hogy vásárlói megfontoltan, külső, kereskedői befolyástól mentesen válasszák ki, számukra melyik kereskedő melyik terméke a legmegfelelőbb.
Az Alza.hu így 2022. április 17-én elkezdi a kedvezményre jogosító kuponok kiküldését ügyfelei számára, ezzel fejezve ki köszönetét a webáruházban vásárló fogyasztók felé, amiért az Alzát választották. A 3000 Ft-os kedvezményt, amely az Alza.hu-n történő bármely, a következő 12 hónapban, azaz 2023. április 17-ig végrehajtott, legalább 10 000 Ft értékű vásárlás esetén vehető igénybe, minden ügyfél megkapja, aki 2019-ben az Alza webáruházban vásárolt. Az utalvány más kuponkóddal együtt és ajándékutalvány vásárlására nem használható fel, készpénzre nem váltható.
A kuponok érvényességi ideje alatt az Alza.hu célzott üzenetekben rendszeresen emlékeztetni fogja ügyfeleit a felajánlott kedvezmény igénybevételének lehetőségére. A GVH által elfogadott vállalás garantált minimum összege 450 000 000 forint. Ezt azt jelenti, hogy amennyiben a kuponokat a fogyasztók esetlegesen ennél alacsonyabb értékben vennék igénybe, az összeg fel nem használt részét egy, a 12 hónapos kompenzációs időszak lezárását követő kiegészítő eljárással juttatja el az Alza a vásárlóknak.
Kapcsolódó cikkek
- Glami.hu: Magyarországon a divatcikkek ötödét webáruházak értékesítik
- Az online paradigmaváltás szinte észrevétlenül írja újra a szabályokat
- Az e-kereskedelem piacának nyitott kérdéseire és kihívásaira válaszol a DHL Supply Chain
- Glami.hu: a magyarok többsége továbbra is utánvéttel vásárol a divat webáruházakban
- Már száz AlzaBoxot működtet az Alza Magyarországon
- Glami.hu: személyre szabott tartalom nélkül labdába sem rúghatnak az e-kereskedelemi vállalkozások
- A távol-keleti vásárlások megadóztatása új távlatokat nyithat a magyar e-kereskedelem számára
- Fogyasztói magatartás világjárvány idején
- Már online is vásárolhatunk új autót
- 2020-ban három évet ugrott előre az e-kereskedelem
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Lányok Napja az ELTE Informatikai Karán
Az ELTE Informatikai Kar ismét szeretettel várja az érdeklődőket a Lányok Napjára, ahol bemutatják, milyen izgalmas és kreatív feladatok várnak a jövő informatikusaira, és miért érdemes lányként ezt a pályát választani.
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Használt autót webshopból?
A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben?
Megjelent a világ első unalmas telefonja
A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.