Piacvezető okostelefon-márka lett a HONOR Kínában 2022 első negyedévében
Piacvezető márka lett a HONOR – története során először – a kínai okostelefon-piacon a Canalys napokban megjelent első negyedéves jelentése szerint. Emellett az első negyedév eredményei alapján a HONOR érte el a legnagyobb negyedéves és az előző év azonos időszakához képest éves növekedést is. Ezzel kapcsolatban az IDC azt is kiemelte, hogy „a HONOR Magic4 bevezetése szintén erősítette a HONOR pozícióját a csúcskategóriás szegmensben”.
A Canalys jelentéséből kiderül, hogy a HONOR az első negyedévben 15 millió terméket értékesített, ezzel 205%-os növekedést ért el. Míg a legtöbb vezető gyártó visszafogta az új termékbevezetéseket az első negyedévben, a HONOR 6%-kal növekedett szekvenciálisan.
Az IDC kiemelte, hogy a HONOR magas éves növekedése az alacsony összehasonlítási bázisévnek és az új termékek bevezetésének is köszönhető, amelyek az értékesítés mintegy 60%-át adták. A HONOR Magic4 termékcsalád bevezetése szintén erősítette a HONOR pozícióját a csúcskategóriás szegmensben. A Magic4 Lite már hazánkban is elérhető.
A Counterpoint legfrissebb jelentése arról ír, hogy a HONOR továbbra is erős, lendületes növekedést mutatott a széles iparág kétszámjegyű visszaesésével szemben. 2022 első negyedévében a HONOR 166,8%-os növekedést ért el az előző év azonos időszakához képest és 15,5%-os növekedést negyedéves szinten. Ezzel mind éves, mind negyedéves összehasonlításban az első helyre került.
A Reuters hozzátette, hogy a HONOR úgy volt képes nyereséget termelni az év első negyedében, hogy közben a kínai okostelefon-eladások 14%-kal csökkentek.
Kapcsolódó cikkek
- Megérkezett a HONOR Magic sorozatának első GMS tanúsítvánnyal rendelkező tagja
- A HONOR új fülhallgatója kiemelkedő hangminőséget és megbízható kapcsolatot biztosít
- A HONOR Magic4 Ultimate négyes kamerarendszere új szintre emeli a mobilos képalkotást
- George Zhao vezérigazgató gondolatai a HONOR jövőbeni céljairól
- Érkezik a HONOR új kezelőfelülete a HONOR 50 készülékekre
- „Best of MWC” díjat kapott a HONOR Magic4 sorozat
- A HONOR új prémium okostelefon-szériával, okosórával és fülhallgatóval bővíti kínálatát
- Kína egyik leggyorsabban növekvő márkája lett a HONOR
- A HONOR Magic V különleges kijelzővel és dinamikus teljesítménnyel nyújt kiváló felhasználói élményt
- A HONOR 50 Lite megérkezett Magyarországra
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.