Piacvezető okostelefon-márka lett a HONOR Kínában 2022 első negyedévében

forrás: Prím Online, 2022. május 1. 16:09

Piacvezető márka lett a HONOR – története során először – a kínai okostelefon-piacon a Canalys napokban megjelent első negyedéves jelentése szerint. Emellett az első negyedév eredményei alapján a HONOR érte el a legnagyobb negyedéves és az előző év azonos időszakához képest éves növekedést is. Ezzel kapcsolatban az IDC azt is kiemelte, hogy „a HONOR Magic4 bevezetése szintén erősítette a HONOR pozícióját a csúcskategóriás szegmensben”. 

A Canalys jelentéséből kiderül, hogy a HONOR az első negyedévben 15 millió terméket értékesített, ezzel 205%-os növekedést ért el. Míg a legtöbb vezető gyártó visszafogta az új termékbevezetéseket az első negyedévben, a HONOR 6%-kal növekedett szekvenciálisan. 

 

 

Az IDC kiemelte, hogy a HONOR magas éves növekedése az alacsony összehasonlítási bázisévnek és az új termékek bevezetésének is köszönhető, amelyek az értékesítés mintegy 60%-át adták. A HONOR Magic4 termékcsalád bevezetése szintén erősítette a HONOR pozícióját a csúcskategóriás szegmensben. A Magic4 Lite már hazánkban is elérhető. 

 

 

A Counterpoint legfrissebb jelentése arról ír, hogy a HONOR továbbra is erős, lendületes növekedést mutatott a széles iparág kétszámjegyű visszaesésével szemben. 2022 első negyedévében a HONOR 166,8%-os növekedést ért el az előző év azonos időszakához képest és 15,5%-os növekedést negyedéves szinten. Ezzel mind éves, mind negyedéves összehasonlításban az első helyre került. 

 

 

A Reuters hozzátette, hogy a HONOR úgy volt képes nyereséget termelni az év első negyedében, hogy közben a kínai okostelefon-eladások 14%-kal csökkentek. 

Kulcsszavak: HONOR

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia

1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.

2024. március 27. 16:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05