Példátlan lehetőséget kínál pedagógusoknak egy nyelvvizsgaközpont

forrás: Prím Online, 2022. június 5. 10:30

Június első vasárnapján ünnepeljük Magyarországon a pedagógusokat, akik munkája meghatározó a jövő generációjának nevelésében. A társadalmi felelősségvállalás jegyében az iTOLC Nyelvvizsgaközpont egy páratlan ajánlattal rukkolt elő: pedagógusnap alkalmából a tanárok szakiránytól függetlenül, versenyképes fizetésért csatlakozhatnak az intézmény csapatához. 

Nyakunkon a nyári szünet, amikor a pedagógusok is kevésbé leterheltek, ugyanakkor ebben az időszakban nem számíthatnak túlórapénzre és a magánórák száma is csökken, a bevételkiesést pedig nehezen, vagy egyáltalán nem tudják pótolni.

 

Az iTOLC Nyelvvizsgaközpont már a koronavírus-járvány kirobbanása óta segíti saját eszközeivel a pedagógusokat, így többek közt befagyasztották a vizsgáik árait, az általuk kidolgozott partnerprogramhoz csatlakozó tanárok diákjai pedig kedvezményes, a 2020-ban rögzített árakhoz hasonló összegért tudnak vizsgázni az intézménynél.

 

Lancz Alexandra, az iTolc Nyelvvizsgaközpont vezetője arról beszélt, a június 5-i pedagógusnap alkalmából szerettek volna az eddiginél is kiemeltebb figyelmet fordítani a tanároknak, akiknek ezért egy hazánkban példátlan lehetőséget kínálnak fel.

 

„A pedagógusok életében számtalan kihívás adódik, ami felett könnyen elsiklik a társadalmunk. A nyári szünet idején a túlórapénzzel nem számolhatnak, ahogy a magánórák száma is ritkul. Ezért döntöttünk úgy, hogy bármilyen kicsi is a hangunk, a rendelkezésünkre álló erőforrásokkal és platformokon segítséget próbálunk nekik nyújtani” – fogalmazott.

 

 

Ajtót nyitnak a tanároknak

Az akkreditált nyelvvizsga megszerzésére hazánkban egyedüliként teljes egészében digitális megoldást biztosító központ szakiránytól függetlenül ajtót nyit a pedagógusoknak, akik a felszabaduló szabadidejükben is szívesen foglalkoznának az oktatás ezen ágával.

 

Lancz Alexandra közölte, minden jelentkezővel felveszik a kapcsolatot, valamint a szakértői csapat megvizsgálja, hogy az adott pedagógussal hogyan tudnának a leghatékonyabban együttműködni.

 

„Kezdeményezésünket nem azért hívtuk létre, mert létszámhiányban szenvedünk, csupán szeretnénk olyan pedagógusokkal bővíteni a csapatunkat, akik fantáziát látnak a digitális nyelvvizsgáztatásban és akik tanárként plusz jövedelemre tennének szert a csendesebb hónapokban. Rugalmasak vagyunk, ezért az ajánlatunk azok számára is kiváló esély lehet, akiknek nincs annyi ideje, hogy másodállást vállaljanak” – mutatott rá.

 

A nyelvvizsgaközpont vezetője arra is felhívta a figyelmet, hogy a felsőoktatásba felvételizők náluk a mindössze 8 napos javítási határidő miatt még a dokumentumok leadását érintő határidőig is jelentkezhetnek úgy nyelvvizsgára, hogy azt esetleg többletpontokra tudják váltani. Mivel az online rendszernek köszönhetően rendkívül gyorsan javítanak, ha valakinek sikerült elérni az előírt pontszámot, akár két-három héten belül házhoz is kaphatja az ezt igazoló bizonyítványt. Így aki június elején tesz náluk nyelvvizsgát, várhatóan még ugyanúgy beszámíthatja többletpontjait a felvételinél.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban

Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.

2024. március 28. 10:01

Még szélesebb körben elérhetők a Galaxy AI funkciók a One UI 6.1 frissítéssel

Még több Galaxy felhasználó léphet be a mobil AI új korszakába: a One UI 6.1 frissítéssel korábbi készülékeken is elérhetővé válnak a Galaxy AI funkciók március 28-tól. A Galaxy S23 széria, az S23 FE, a Z Fold5 és a Z Flip5 készülékek, valamint a Tab S9 termékcsalád tagjain is elérhetők lesznek azok a lehetőségek, melyeket az idén bemutatott Galaxy S24 széria felhasználói már kipróbálhattak.

2024. március 27. 19:13

A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia

1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.

2024. március 27. 16:55

Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei

Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.

2024. március 27. 15:08

A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt

Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.

2024. március 27. 13:17

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05