Meghosszabbítja 2027-ig partnerségét a Continental és a Tour de France
Még az idei Tour de France 2022. július 1-jei koppenhágai rajtja előtt a Continental 2027-ig meghosszabbítja régóta fennálló, bizalmon alapuló partnerségi és szponzori tevékenységeit.
A verseny öt fő partnerének egyikeként és a szakaszgyőzelem szponzoraként az abroncsgyártó a Tour szervezetével, az A.S.O.-val (Amaury Sport Organisation) továbbra is aktívan részt fog venni a világ legnagyobb és legfontosabb kerékpárversenyében az elkövetkező években, miközben hozzájárul annak biztonságos és fenntartható jövőjéhez. Emellett az új ContiRe.Tex újrahasznosítási technológia abroncsgyártásban való alkalmazása már az idei évben megkezdődik.
Erős Tour de France partner 2017 óta
Christian Prudhomme, a Tour de France versenyigazgatója üdvözli az együttműködés folytatását: „A Continental a Tour de France egyik legfontosabb innovációs partnere, és az elmúlt évek során kapcsolatunkat egyre szorosabbra fűztük. Büszkék vagyunk arra, hogy további öt éven át élvezhetjük a Continental gumiabroncs-technológiai és fenntarthatósági szakértőinek hozzáértő támogatását.” A hannoveri prémium gumiabroncsgyártó szponzorként és biztonsági partnerként való együttműködése a Tour de France-szal 2017 végén kezdődött, már akkor is a hivatalos segédjárművek abroncsszállítója, valamint a bajnokok kerékpárabroncsainak gyártója volt. A Continental 2019 óta az öt fő partner egyike. „Bízunk benne, hogy együttműködésünk a továbbiakban is sikerekben gazdag lesz. Különösen a közúti biztonság és a fenntarthatóbb jövő azok a fontos témák, amik összekötnek bennünket, és bizalomra épülő együttműködésünk alapját képezik” – mondja Ferdinand Hoyos, a Continental EMEA-régiós (Európa, Közel-Kelet és Afrika) gumiabroncsutánpótlás üzletágának igazgatója.
A Continental egy fenntarthatóbb Tour de France-t támogat
A profi kerékpárosok és a támogató csapatok számára nyújtott prémium gumiabroncs-teljesítmény mellett a jövő fenntartható mobilitása is fontos tényező a Continental szemszögéből. A vállalat 2030-ra a legfejlettebb gumiabroncsgyártóvá kíván válni a fenntarthatóság területén, és ezeket az ambíciókat a Tour de France-szal kötött szponzori partnerségbe is átviszi. „Üdvözöljük a Tour de France nagyobb fenntarthatóságot megcélzó törekvéseit, melyeket ahol csak lehetséges, támogatunk. Ezért például az idei Tour hivatalos segédjárműveit az új ContiRe.Tex technológiánkkal készült abroncsokkal szereljük fel” – magyarázza Hoyos. „Ezek mindegyike újrafeldolgozott PET-anyagból származó újrahasznosított poliésztert tartalmaz – miközben a megszokott biztonsági jellemzőkkel és abszolút megbízható gumiabroncs-teljesítménnyel rendelkezik.”
Hat résztvevő profi kerékpáros csapat fog idén is a Continentalra mint abroncspartnerre támaszkodni: az Ineos Grenadiers, a Groupama-FDJ, a Bahrain-Victorious, a Movistar Team, az Intermarché-Wanty-Gobert Matériaux és a Team Arkéa-Samsic, melyek speciális, kézzel készített GP5000 abroncsokon fognak megküzdeni a dobogós helyekért.
Az első Tour, amelyik a bicikliőrült Dániában veszi kezdetét
A 109. Tour de France július 1-én rajtol Európa kerékpárfővárosában, Koppenhágában, majd nagyjából 3335 kilométerrel és 21 szakasszal később a varázslatos Champs-Élysées sugárúton ér véget Párizsban.
Kapcsolódó cikkek
- Az Év Beszerzési Csapata Díjat is megkapta a budapesti Continental
- Teljesítmény és esztétika egy abroncsban
- Harmadszor is az Év gyára a budapesti Continental
- PET-palack újrahasznosításával készít gumiabroncsot a Continental
- Új ügyvezető a veszprémi Continental gyár élén
- Megszerezte első tesztgyőzelmét az új Continental SportContact 7 gumiabroncs
- A Continental az autóból a villamosba viszi át a szem elé vetített kijelzőt
- A Continental technológiája innovatív felhasználói élményt hoz az elektromos BMW iX-be
- Csúcsteljesítmény fenntarthatóságra fejlesztve
- Új országos HR vezető a Continental élén
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az LG OLED evo televíziók már a negyedik egymást követő évben kapják meg a környezetbarát minősítést
Az LG 2024-es OLED evo televíziói megkapták a Carbon Trust* szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséről** és szén-dioxid méréséről*** szóló tanúsítványait, valamint a Société Générale de Surveillance (SGS) környezetvédelmi védjegyét****, amellyel az LG folyamatos ESG-kezdeményezéseit immár negyedik egymást követő évben ismerték el. Az LG legújabb OLED tévéi továbbá kiérdemelték az Intertek újrahasznosítási tanúsítványát*****, amely immár második éve bizonyítja ezen a téren is az LG környezetvédelmi felelősségvállalását.
Megjelentek az első HMD okostelefonok
A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.
A Samsung legújabb képernyői az AI TV-k új korszakát hozzák el
A Samsung az Unbox & Discover eseményen mutatta be 2024-es Neo QLED 8K és 4K, valamint OLED televíziókból és hangprojektorokból álló portfólióját. A világ egyik élvonalbeli televíziógyártójaként elismert Samsung idén bevezetett készülékei olyan hatékony, mesterségesintelligencia (AI)-alapú funkciókkal rendelkeznek, amelyek minőségibb otthoni szórakozást kínálhatnak.
Kiderült, hogy állnak a magyarok a robotokhoz
Idén is kitárta kapuit a HVG Állásbörze, ahol több mint száz munkaadóval személyesen és hibrid formában is találkozhattak azok az álláskeresők, akik ellátogattak április 17-19-e között a Papp László Budapest Sportarénába. Mindenki kedvence, a Bastion Group robotkutyája is jelen volt az eseményen, ahol hatalmas volt az érdeklődés a robotika iránt.
Jöhet a személyre szabott reklámoktól mentes ingyenes Facebook és Instagram?
Nagy várakozás előzte meg az uniós adatvédelmi testület (EDPB) állásfoglalását az egyelőre leginkább a Meta által használt „consent or pay” (hozzájárulás vagy fizetés) üzleti modell adatvédelmi vonatkozásaival kapcsolatban. Várhatóan mi lesz a hatása a véleménynek a közösségi médiumok és platformok működésére, mit jelenthet mindez a piaci szereplők és a felhasználók számára? A fenti kérdéseket Bartal Ivánnal, az Oppenheim Ügyvédi Iroda adatvédelmi jogi praxisának vezetőjével jártuk körbe.