Élményalapú virtuális játszótér
A Samsung Electronics bejelentette a Samsung Space Tycoon virtuális játszótér elindítását, amely mostantól megtalálható a metaverzum globális felületén, a Robloxon. A Space Tycoon egy olyan virtuális tér, amelyben a felhasználók a Samsung termékeit használva, földönkívüli lényekkel szövetkezve hozhatnak létre és játszhatnak különféle játékokat, valamint oszthatják meg az élményeiket. A szolgáltatás a dizájn és a funkcionalitás tekintetében az üzleti életet szimuláló “tycoon” műfajból merítkezik.
A Samsung ezt a virtuális játszóteret elsősorban a Z generáció számára hozta létre, hogy egy olyan integrált élményt nyújtson számukra a metaverzumban, ahol megalkothatják és élvezhetik saját Samsung termékeiket. A vállalat célja, hogy a fiatalabb fogyasztók megtapasztalhassák a márka nyújtotta lehetőségeket, és kapcsolatba léphessenek egymással.
„A Space Tycoont olyan játszótérnek alkottuk meg, ahol a vásárlók kipróbálhatják a virtuális terek korlátlan lehetőségeit” – mondta Jinsoo Kim, a Samsung Vállalati dizájnközpontjának alelnöke. „Lehetőséget szerettünk volna adni a Z generációs fogyasztóknak arra, hogy a Samsung termékekről olyan tapasztalatokat szerezhessenek, amilyenekre korábban nem volt módjuk. Továbbra is olyan tartalmakat fogunk bemutatni, amelyek még tartalmasabb, még szórakoztatóbb digitális élményeket nyújtanak mind jelenlegi, mind jövőbeli ügyfeleink számára.”
A Space Tycoon középpontjában a Samsung Space Station űrállomás, valamint egy kutatólaboratórium áll, ahol az űrlények a márka legújabb termékeivel kapcsolatos kutatásokat végzik. A játék három speciális területből áll: egy bányászati zónából (Mining Zone) az erőforrások beszerzéséhez, egy boltból (Shop) a játékelemek megvásárlásához, valamint egy laboratóriumból (Lab) a termékek gyártásához.
A Space Tycoonban a felhasználók a kitermelt nyersanyagok felhasználásával különböző Samsung termékeket tervezhetnek – a Galaxy okostelefonoktól kezdve a legkülönfélébb tévékészülékekig és háztartási gépekig –, valamint játékelemeket is vásárolhatnak és fejleszthetnek. A felhasználók kiélhetik kreativitásukat ebben a térben, például úgy, hogy a való életben megtalálható készülékeket a játékban különböző módokon használható eszközökké alakíthatják. Az összehajtható okostelefon, a Galaxy Z Flip például táskává vagy robogóvá alakítható át, és ahogyan a felhasználók is egyre inkább szabadjára engedik fantáziájukat, a legelképesztőbb ötletek valósulhatnak meg. Így jöhet létre egy légdeszka a Jet Bot porszívóból, vagy egy egyszemélyes helikopter a The Sero televízióból.
Jelenleg több mint 20 Samsung termék érhető el a Bolt (Shop) kínálatában, ahol a megvásárolt készülékek színe az elért szintek függvényében változhat, emellett pedig a portfólió folyamatosan frissül majd az új termékcsaládokkal.
A Space Tycoon először 14 nyelven jelenik meg*, így – többek között – koreaiul, angolul, kínaiul és spanyolul is lehet használni a szolgáltatást. A játék a jövőben további funkciókkal bővül, melyeknek köszönhetően a felhasználók kapcsolódhatnak egymással, megoszthatják saját alkotásaikat vagy részt vehetnek egy exkluzív, virtuális partin.
_____________
* A szolgáltatás magyar nyelven nem elérhető.
Kapcsolódó cikkek
- Kihirdették a Samsung és az EdisonKids közös versenyének nyerteseit
- A hat kortárs alkotó a Samsung táblagépén hozott létre egy NFT-t
- A magyar Z generáció már megtette az első lépést a fenntarthatóbb jövő felé
- Több mint egymillió Smart Monitort adott el a Samsung
- A Samsung új memóriakártyáját hosszú távú videózásra tervezték
- Ellenálló kialakítással és tartósan magas teljesítménnyel érkeznek az új Samsung SSD-k
- Eredményesen csökkentették a Samsung tévék karbonlábnyomát
- A Samsung 71 iF Design Díjat nyert el 2022-ben
- Az ABB és a Samsung közösen fejlesztenek holisztikus okosépület-technológiákat
- Tehetséges fiatal művészekkel idézi meg az elveszett órát a Samsung
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Fényes jövő vár idén az adatközponti szektorra
Saját átalakulási folyamaton megy keresztül az adatközpontok piaca, amely magába foglalja a legmodernebb technológiák használatát a műveletek és az erőforrások elosztásának optimalizálása, valamint a biztonsági protokollok javítása érdekében.
A Philips Monitors E1 terméksorozat három új, többcélú modellel bővül
A Philips Monitors E1 sorozata ebben a hónapban három új modellel bővül. Az irodai felhasználók és távmunkában dolgozók számára szükséges összes alapvető funkcióval ellátott új modellek segítenek a felhasználóknak a kapcsolattartásban és növelik a termelékenységüket, mindezt versenyképes áron.
Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program
A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.