Élményalapú virtuális játszótér

forrás: Prím Online, 2022. július 17. 13:17

A Samsung Electronics bejelentette a Samsung Space Tycoon virtuális játszótér elindítását, amely mostantól megtalálható a metaverzum globális felületén, a Robloxon. A Space Tycoon egy olyan virtuális tér, amelyben a felhasználók a Samsung termékeit használva, földönkívüli lényekkel szövetkezve hozhatnak létre és játszhatnak különféle játékokat, valamint oszthatják meg az élményeiket. A szolgáltatás a dizájn és a funkcionalitás tekintetében az üzleti életet szimuláló “tycoon” műfajból merítkezik.

A Samsung ezt a virtuális játszóteret elsősorban a Z generáció számára hozta létre, hogy egy olyan integrált élményt nyújtson számukra a metaverzumban, ahol megalkothatják és élvezhetik saját Samsung termékeiket. A vállalat célja, hogy a fiatalabb fogyasztók megtapasztalhassák a márka nyújtotta lehetőségeket, és kapcsolatba léphessenek egymással.

 

 

„A Space Tycoont olyan játszótérnek alkottuk meg, ahol a vásárlók kipróbálhatják a virtuális terek korlátlan lehetőségeit” – mondta Jinsoo Kim, a Samsung Vállalati dizájnközpontjának alelnöke. „Lehetőséget szerettünk volna adni a Z generációs fogyasztóknak arra, hogy a Samsung termékekről olyan tapasztalatokat szerezhessenek, amilyenekre korábban nem volt módjuk. Továbbra is olyan tartalmakat fogunk bemutatni, amelyek még tartalmasabb, még szórakoztatóbb digitális élményeket nyújtanak mind jelenlegi, mind jövőbeli ügyfeleink számára.”

 

A Space Tycoon középpontjában a Samsung Space Station űrállomás, valamint egy kutatólaboratórium áll, ahol az űrlények a márka legújabb termékeivel kapcsolatos kutatásokat végzik. A játék három speciális területből áll: egy bányászati zónából (Mining Zone) az erőforrások beszerzéséhez, egy boltból (Shop) a játékelemek megvásárlásához, valamint egy laboratóriumból (Lab) a termékek gyártásához. 

 

 

A Space Tycoonban a felhasználók a kitermelt nyersanyagok felhasználásával különböző Samsung termékeket tervezhetnek – a Galaxy okostelefonoktól kezdve a legkülönfélébb tévékészülékekig és háztartási gépekig –, valamint játékelemeket is vásárolhatnak és fejleszthetnek. A felhasználók kiélhetik kreativitásukat ebben a térben, például úgy, hogy a való életben megtalálható készülékeket a játékban különböző módokon használható eszközökké alakíthatják. Az összehajtható okostelefon, a Galaxy Z Flip például táskává vagy robogóvá alakítható át, és ahogyan a felhasználók is egyre inkább szabadjára engedik fantáziájukat, a legelképesztőbb ötletek valósulhatnak meg. Így jöhet létre egy légdeszka a Jet Bot porszívóból, vagy egy egyszemélyes helikopter a The Sero televízióból.

 

Jelenleg több mint 20 Samsung termék érhető el a Bolt (Shop) kínálatában, ahol a megvásárolt készülékek színe az elért szintek függvényében változhat, emellett pedig a portfólió folyamatosan frissül majd az új termékcsaládokkal.

 

A Space Tycoon először 14 nyelven jelenik meg*, így – többek között – koreaiul, angolul, kínaiul és spanyolul is lehet használni a szolgáltatást. A játék a jövőben további funkciókkal bővül, melyeknek köszönhetően a felhasználók kapcsolódhatnak egymással, megoszthatják saját alkotásaikat vagy részt vehetnek egy exkluzív, virtuális partin.

 

_____________

* A szolgáltatás magyar nyelven nem elérhető.

Kulcsszavak: Samsung Space Tycoon

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Fényes jövő vár idén az adatközponti szektorra

Saját átalakulási folyamaton megy keresztül az adatközpontok piaca, amely magába foglalja a legmodernebb technológiák használatát a műveletek és az erőforrások elosztásának optimalizálása, valamint a biztonsági protokollok javítása érdekében. 

2024. március 28. 19:05

A Philips Monitors E1 terméksorozat három új, többcélú modellel bővül

A Philips Monitors E1 sorozata ebben a hónapban három új modellel bővül. Az irodai felhasználók és távmunkában dolgozók számára szükséges összes alapvető funkcióval ellátott új modellek segítenek a felhasználóknak a kapcsolattartásban és növelik a termelékenységüket, mindezt versenyképes áron. 

2024. március 28. 13:27

Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program

A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.

2024. március 28. 11:50

Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban

Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.

2024. március 28. 10:01

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05