Avaya: szerződés 2 millió hangpostafiók kezelésére

, 2001. február 15. 18:41
Az Avaya négyéves időtartamra szóló, több millió dollár értékű outsourcing megállapodást kötött a világ egyik legnagyobb kommunikációs szolgáltatójával, az SBC Communications Inc.-vel beszédcélú üzenetkezelői szolgáltatások átfogó biztosítására lakossági és az üzleti ügyfelek számára az Ameritech, az SBC tagvállalata által kiszolgált területen.
A megállapodás az Avaya önálló működésének egyik eddigi legnagyobb outsourcing szerződése. A szerződés hosszú üzleti múltra visszatekintő kapcsolat alapján született. Az Avaya kezelte korábban az Ameritech beszédcélú üzenetkezelői szolgáltatásait. A szerződés több mint 2 millió lakossági és üzleti hangposta kezelésére terjed ki, mely szolgáltatásokat az Ameritech-ügyfelek veszik igénybe Illinois, Indiana, Michigan, Ohio és Wisconsin államokban. A szerződés szerint az Avayának kell biztosítania az Ameritech-ügyfeleknek nyújtandó segélyvonal call center oldali támogatását, a hangposta-szolgáltatáshoz kapcsolódó áthelyezéseket, bővítéseket és cseréket.
Kulcsszavak: +céginfo SBS Avaya

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05