Megint nagyot lép az Alza.hu
Október elején az Alza.hu megnyitotta új kereskedelmi egységét Magyarországon. A kiváló közlekedéssel és rengeteg parkolóhellyel rendelkező AlzaShop egy vadonatúj szolgáltatást is kínál: itt van az első AlzaDrive Magyarországon. A vásárlóknak mostantól az autóból se kell kiszállniuk, hogy átvegyék megrendeléseiket. Az áruház mellett itt helyezkedik el az Alza új logisztikai központja is, amely lehetővé teszi, hogy az e-shop jelentős árukészletet tartson raktáron, és így gyorsabb kiszállítást biztosítson.
Az Alza.hu egy lépéssel ismét közelebb kerül ügyfeleihez, és új szolgáltatásokkal rukkol elő a még kitűnőbb vásárlói élmény érdekében. Négy évvel budapesti bemutatótermének megnyitása után újabb áruházat nyit, ezúttal Budapesttől délre, Szigetszentmiklóson közvetlenül az M0 mellett. A 80 m2 alapterületű üzlet az Alza első magyarországi logisztikai központjának része. A webáruház itt indítja el Magyarországon először az AlzaDrive szolgáltatást.
„Büszkeséggel tölt el, hogy logisztikai, értékesítési, expanziós, informatikai és több más csapatunk lelkesedésének és szoros együttműködésének köszönhetően budapesti bemutatótermünk indulása után csaknem napra pontosan négy évvel sikerült megnyitnunk az első magyarországi logisztikai központunkat is, ahol új üzlethelyiség és az igazán egyedi koncepciójú AlzaDrive szolgáltatás is a vásárlók rendelkezésére áll” – nyilatkozta Miroslav Köváry, az Alza.hu webhopot üzemeltető Alza.cz igazgatótanácsának alelnöke.
„Az új egység, és különös tekintettel a szigetszentmiklósi logisztikai központ megnyitásával újfent közelebb kerülünk vásárlóinkhoz és a “megrendelés a gondolat sebességével, kézbesítés teleportálva” küldetésünkhöz. A helyi raktárkészlet lehetővé teszi számunkra, hogy lerövidítsük a szállítási határidőket, különösen a hazai beszállítóktól beszerzett áruk esetében” – egészítette ki Takács Csaba, az Alza.hu magyarországi vezetője, majd hozzátette: „Meggyőződésünk, hogy a vásárlók nem csak a karácsonyi szezonban fogják sokat használni az új AlzaDrive-ot, hiszen az tökéletesen kiegészíti az AlzaBoxok szolgáltatásait, és lehetővé teszi, hogy a nagyobb méretű megrendeléseket is kényelmesen, sorban állás nélkül, közvetlenül az autójukban ülve vegyék át az ügyfelek.”
A webshopból egyenesen az autóba
Az AlzaDrive a gyorséttermekből már ismerős átvételi koncepciót gondolja tovább. Ez az új szolgáltatás azokat a vásárlókat szólítja meg, akik autóval érkezve szeretnék átvenni a megrendelt termékeket és szívesen elkerülnék a karácsony előtti hosszú sorban állást – nem kell parkolóhelyet keresniük, sőt még az autóból sem kell kiszállniuk. Az átvétel menete rendkívül egyszerű. Az online megrendelés leadásakor szállítási módként a „Személyes átvétel az Alza Sziget Shopban – AlzaDrive” lehetőséget kell kiválasztani. Miután megérkezik az értesítés arról, hogy a megrendelés már átvehető, a vásárló autójával felkeresi a szigetszentmiklósi üzletet. Itt a rendelkezésre álló 136 parkolóhelyen való megállás helyett a két kültéri fizetőautomata, az úgynevezett PayBoxok egyikéhez hajt. A kijelzőn beírja a megrendelés számát. Amennyiben rendelését már korábban kifizette, akkor ezután már csak az átvételhez szükséges PIN kódot kell megadnia. A megrendelést a helyszínen kártyával is ki lehet fizetni. Ezt követően az e-shop munkatársai közvetlenül a vásárló autójához viszik az árut, vagy segítenek a nagyobb árukat bepakolni a csomagtartóba.
Nincs sorban állás
Azok az ügyfelek, akik az AlzaShopban szeretnék személyesen átvenni a megvásárolt terméket, szintén elkerülhetik a sorban állást. Az előre kifizetett megrendelések átvétele az Alza mobilalkalmazással felgyorsítható. A vásárlók az alkalmazásban látják, mennyi időt vesz igénybe rendelésük elkészítése, így már útközben elindíthatják azt. Így mire a vásárló megérkezik, már várja a megrendelt termék, és várakozás nélkül azonnal viheti.
A megrendelések átvétele és vásárlás az új AlzaShopban
Az új, szigetszentmiklósi AlzaShopban a vásárlók nem csak az online leadott megrendeléseiket vehetik át; az üzletben számos terméket – többek közt mobiltelefonokat, okosórákat, televíziókat – kipróbálhatnak és meg is vásárolhatnak. Külön rész szolgál az irodai felszerelések bemutatására. Így az ergonomikus termékeket (például irodai székek, asztalok, AlzaErgo monitortartók stb.), amelyek esetében különösen fontos, az érdeklődők vásárlás előtt ki is próbálhatják. Természetesen nem hiányozhatnak a népszerű háztartási kisgépek sem, köztük a kiemelkedően jó ár-érték arányt képviselő Siguro márka termékei.
Az Alza.hu kínálatának egyes termékei online megrendelés nélkül, közvetlenül a helyszínen is megvásárolhatók. A budapesti Showroomban már hosszabb ideje működik ez a szolgáltatás, amelynek keretében elsősorban kisebb árucikkeket, például kávét, egyes tonereket, nyomtatópapírokat, illetve szezonális termékeket vásárolhatnak meg az ügyfelek azonnal. A szigetszentmiklósi helyszínen elérhető az ügyfelek által egyre gyakrabban igénybe vett, a reklamációk leadására szolgáló önkiszolgáló terminál is.
Az Alza első magyarországi logisztikai központja
Az üzlet mellett található logisztikai központ 8000 m2 -es méretének köszönhetően lehetővé teszi, hogy a webshop sokkal nagyobb árukészletet tartson közvetlenül Magyarországon. Ezzel 14 000 darabra nő az azonnal átvehető árufajták száma, valamint csökken a kiszállítási idő, úgy az AlzaBoxok, mint a címre történő kézbesítés esetén is. Az igen széles választékot kínáló raktárkészlet termékei között megtalálhatók a vásárlók által keresett háztartási nagygépek is, ideértve a helyi beszállítóktól származó készülékeket is.
Kapcsolódó cikkek
- GLAMI: a magyarok közel fele tervez divatcikkeket vásárolni Black Friday alkalmával
- Az e-kereskedelmi cégek is megszenvedik a válságot
- Ragaszkodunk a minőséghez: az infláció ellenére sem szeretnénk mindig az olcsóbbhoz nyúlni
- GLAMI: a magyarok többsége az emelkedő költségek ellenére sem tervez kevesebbet költeni divatcikkekre
- Miben nyújtanak többet a B2B webáruházak?
- Főleg új hűtővel, mosógéppel és fagyasztóval spórolnának a rezsin az eMAG-vásárlók
- Sok magyar webáruház megerősödhet ezekben a hónapokban
- Már nem éri meg külföldről rendelni, felpörögnek a magyar webshopok
- Jobban fogy a napelem, de még többen rendeltek kandallót az eMAG-tól júliusban
- A GLAMI új megoldása hiper-személyreszabott marketing technológiát kínál
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.
Terjednek az alacsony kódú technológiák
Az elmúlt években állandó slágertéma volt a globális informatikushiány, majd elkezdtek záporozni a hírek a techszektorban zajló tömeges elbocsátásokról és a szakértők máris a vészharangokat kongatták. A fordulatot a legtöbben a mesterséges intelligencia számlájára írják, ugyanakkor egyre nagyobb szeletet hasítanak a piacból a low-code platformok is. Ezekkel minimális kézi kódolással fejleszthetünk gyorsan és hatékonyan, miközben rugalmasan alkalmazkodhatunk a változó igényekhez és egyszerűen hangolhatjuk össze az üzleti és technológiai szempontokat.