400 millió tonna CO2-kibocsátást előztek meg a Schneider Electric segítségével

forrás: Prím Online, 2022. november 10. 13:58

Már több mint 400 millió tonna CO2-kibocsátását kerülték el 2018 óta a Schneider Electric ügyfelei a cég támogatásával és megoldásainak alkalmazásával. A társaság termékeiben a „zöld” alapanyagok aránya már elérte a 16 százalékot. A vállalat stratégiai és fenntarthatósági igazgatója, Gwenaelle Avice-Huet és a Schneider Electric Alapítvány is részt vesz az ENSZ COP27 klímakonferenciáján.

Nyilvánosságra hozta harmadik negyedéves fenntarthatósági jelentését a Schneider Electric, ami alapján a társaság jó úton halad ahhoz, hogy elérje a 2025-ös célkitűzéseit. Az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat a 2025-re megfogalmazott célok elérését jelentő 10 pontból idén szeptember végén 4,54 ponton állt. Ez egyben azt is jelenti, hogy egy negyedév alatt 0,37 pontot lépett előre a társaság és nagyon közel az idei célkitűzés, ami a 4,70 pont elérése. 

 

A harmadik negyedév fontos eredménye, hogy a Schneider Electric ügyfelei több mint 400 millió tonna CO2-kibocsátását kerülték el a vállalat és termékei segítségével 2018 óta. A 2025-ös cél a 800 millió tonna CO2-kibocsátás elkerülése, vagyis a program felénél tart a társaság. 

 

 

A július-szeptemberi időszak másik fontos történése, hogy a Schneider Electric a világ egyik első vállalata lett, amely a Science Based Targets kezdeményezés új Vállalati Nettó Zéró szabványa által hitelesített nettó zéró kötelezettségvállalási ütemtervvel rendelkezik. A neves ESG minősítő ügynökség, az S&P Global 2022-es fenntarthatósági elemzésében a lehetséges 100-ból 89 pontot ért el a Schneider Electric, amivel vezető az iparágában. (A pontszám számításának dátuma: 2022. október 21.)

 

"A fenntarthatóság kulcsfontosságú napjaink legsürgetőbb globális problémáinak kezelésében, mind az azonnali nyereséget, mind a közös jövőnket szem előtt tartva. Pénzügyi és egyéb eredményeink azt bizonyítják, hogy a vállalatok a mozgatórugói lehetnek a társadalmi-gazdasági ökoszisztémák átalakításának és bolygónk hatékonyabb védelmének" – jelezte Gwenaelle Avice-Huet, a Schneider Electric stratégiai és fenntarthatósági igazgatója, aki részt vesz az ENSZ COP27 klímakonferencián, amit idén Egyiptomban rendeznek november 6. és 18. között. 

 

A COP27 rendezvényen részt vesz a Schneider Electric Alapítvány, amelynek célja ezúttal az, hogy felhívja a figyelmet a fiatalok és projektjeik támogatásának fontosságára egy jobb jövő érdekében. A vállalat alapítványának jótékonysági tevékenysége hozzájárul a Schneider Sustainability Impact (SSI) programhoz, melynek fő célkitűzése, hogy 2025-ig 1 millió fiatal képzését segítse és olyan készségeket és vállalkozási lehetőségeket biztosítson számukra, amelyek mind maguknak a fiataloknak, mind a helyi közösségeiknek hasznára válnak.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban

Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.

2024. március 28. 10:01

A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt

Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.

2024. március 27. 13:17

Energiatakarékosság az ASUSTOR-ral!

Az áramszámlák világszerte meredeken nőnek, ASUSTOR NAS viszont segít abban, hogy adataid elérhetők legyenek és pénzt takaríts meg.

2024. március 27. 11:40

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05