Három országban, egyszerre három LAN e-sport verseny zajlott le sikeresen
2021 után, november utolsó hétvégéjén ismét megrendezésre került az esport CUP powered by Telekom helyszíni e-sport verseny, amely ezúttal már három ország - Csehország, Szlovákia és Magyarország - részvételével, vérbeli regionális esport eseménnyé nőtte ki magát. Az egész napos, maratoni verseny végén egy magyar csapat lett a végső győztes.
Minden helyszínen, így Prágában, Pozsonyban és Budapesten is, 40 League of Legends játékos mérte össze a tudását a nap folyamán, a legerősebb gamer PC-ken. A Telekom által biztosított különleges technológiai körülmények között, dedikált hálózaton, 2 csapatonként 8,6 Gbps le- és feltöltéssel, rendkívül alacsony késleltetéssel játszhattak az online szervereken, ezzel garantálva a folyamatos, kiemelkedő játékos élményt.
A verseny először minden országban külön zajlott, az egyes országok döntős csapatai azonban egymás ellen is összemérték tudásukat a nap végén, a mindent eldöntő, szlovák-magyar összecsapáson pedig végül magyar győzelem született. A magyar döntő győztes csapattagjai fejenként 1-1 Samsung Galaxy A53 5G-képes mobiltelefonnal és 1-1 Huawei Watch 3 Pro E-SIM okosórával, a cseh és szlovák győztesek 1-1 Samsung Beam hordozható projektorral, a nemzetközi verseny győztesei pedig 1-1 Oculus Quest 2-vel gazdagodtak.
A League of Legends mellett, 5G hálózaton, elképesztően alacsony késleltetés és 1 Gbps sávszélesség mellett, influencerek és meghívott rajongóik játszottak bemutató mérkőzést a LoL mobilos verziójában, Wild Riftben, míg a látogatók PlayStation 5 konzolokon játszottak a FIFA játék legújabb kiadásával, és próbáltak ki különböző VR játékokat.
„Hatalmas, de nagyon izgalmas kihívás volt három országban helyszíni eseményt koordinálni úgy, hogy a legjobb csapatok a nap végén országhatárokon átívelve küzdöttek meg egymással. A pandémia óta kevesebb az ilyen típusú e-sport verseny a régióban, azt pedig eddig csak a Telekom tudta megvalósítani, hogy ilyen kivételes technológiai környezetben versenyezhessenek a játékosok. Büszkék vagyunk arra, hogy immáron második éve dolgozunk együtt ezen projekten, sikerrel.” – mondta Hodozsán Dániel, az Esport1 CEE régiós operatív vezetője.
„Örömmel tölt el bennünket, hogy idén is alkalmat és lehetőséget teremthettünk a képességek összemérésére a verseny alap-infrastruktúrájának biztosításával, a Telekom Gigaerős Tettek Hálózata ezúttal nemzetközi környezetben is bizonyított. Különösen büszkék vagyunk arra, hogy a lehető legjobb technikai feltételek mellett küzdhettek a résztvevők és arra törekedtünk, hogy Magyarország területén kívül is tudjuk tartani a hálózat magas minőségét.” – fogalmazott Lubor Zatko, Telekom műszaki vezérigazgató-helyettese.
Kapcsolódó cikkek
- Egy napra beköltözött az e-sport a Magyar Sport Házába
- Szövetségben a hazai oktatástechnológiai cégek
- Különleges helyszínen adott tanácsot a Telekom
- A Telekomnál mától elérhetők az Apple új készülékei
- A Telekom újragondolta mobil díjcsomagjait
- Új innováció a podcast-piacon
- Folyamatosan növekszik az e-sport ismertsége és népszerűsége Magyarországon
- Véghajrában a Telekomnál a 3G mobilhálózat lekapcsolása
- A Telekom Electronic Beats bemutatja: Billie Eilish élőben
- A Telekom újra az első helyen a mobileszközök online értékesítésében
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Használt autót webshopból?
A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben?
Megjelent a világ első unalmas telefonja
A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Jövőbe mutató adatvizualizációs megoldások az SAP és az IFUA Horváth versenyén
Kihirdették az SAP Hungary és az IFUA Horváth adatvizualizációs versenyének nyerteseit. Ötven csapat mérte össze tudását az egyetemi és vállalati szférából. A versenyzőknek az SAP új döntéstámogató eszköze, az SAP Analytics Cloud (SAC) segítségével kellett a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) által biztosított adatokból látványos és lényeges összefüggéseket bemutató adatelemzéseket készíteniük és prezentálniuk.