Legyen Divat a Női Vezető!

forrás: Prím Online, 2023. március 8. 09:55

A Menedzserszövetség kiemelten fontos feladatának érzi, hogy felhívja a figyelmet a női vezetők fontos szerepére, ezért 2023. március 8.-án, immáron harmadik alkalommal hirdeti meg az InStyle-al közösen a “Legyen Divat a Női Vezető!” kampányát. 

A kampány főszereplői olyan példaképek, akik pozitív, követendő utat mutatnak a fiatalabb generáció számára.

 

A Szövetség női vezetőinek száma az első kampányt követően 9 hónapon belül 40 főről 100 fő fölé emelkedett, jelenleg már közel 170 hölgy tagja van a szervezetnek, így a korábban kitűzött cél, hogy a női vezetők száma elérje a taglétszám 50%-át, rövid időn belül megvalósulni látszik.

 

A 2023-as tavaszi kampány a Menedzserszövetség női vezetőinek részvételével, megújult formában mutatja be a szervezet küldetését is tükröző 8 fókusztémát, "Women in Mission" alcímmel. Mind a 8 téma mellé 8 női vezető állt, hogy megmutassák: az összefogás erejével a közös célok könnyebben elérhetőek.

 

 

Az idei év 8 fókusztémája: Women in Art, Women in Balance, Women in Finance, Women in Innovation, Women in Mentorship, Women in Social Responsibility, Women in Spotlight, Women in Sustainability

 

Az InStyle magazin március 14-én megjelenő tavaszi lapszámának 9 oldalas divatanyagában szereplő női vezetők gondolatairól, az instyle.hu karrier rovatában olvashatnak bővebben. A nemzetközi nőnapon induló interjúsorozatban minden nap másik téma főszereplői osztják meg véleményformáló üzeneteiket. A magazinban megjelenő divatanyagban minden csapat számára más magyar tervezőt kértek fel a szervezők a kollekció biztosítására. (Fotók: Pejkó Gergő, Haj: Szofrán Zsolt, Color Frame Salon, Authentic Beauty Concept, Smink: Pallag Evelin)

 

Aż InStyle magazin mellett a TV2 Tűsarok című műsorában egy 9 részes sorozat indul a kampány keretében március 26-tól, 9 héten keresztül és idén minden csoportról egy-egy city light plakát is kiemelt helyen kihelyezésre kerül.

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Ez lehet a rohamosan terjeszkedő olcsó kínai webshopok igazi ellenfele

Miközben az olcsó, kevésbé minőségi árut kínáló kínai cégek gőzerővel árasztják el Európát a termékeikkel, egyre többen fordulnak egy új alternatív vásárlás felé. Ez a jelenség a közösségi finanszírozás megjelenése az online vásárlásban, ami a prémium és luxus színvonalat teszi elérhetővé. Az alacsony ár mindkettőben közös, eredményben viszont drasztikusan eltér egymástól a kétfajta vásárlás.

2024. április 15. 17:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09