Elindult a Telekom kkv-knak szóló Digitalizációs Tanácsadás programja
Vezetői konzultációval, online marketing-tanácsadással, valamint pénzügyi és jogi támogatással, cégre szabott módon segíti kkv-ügyfeleit a Telekom márciusban elinduló Digitalizációs Tanácsadás programja, megmutatva, hogy a vállalkozók nincsenek egyedül kérdéseikkel, vállalkozásvezetési dilemmáikkal, támaszkodhatnak a Telekom szakértelmére. A díjmentesen elérhető szolgáltatással a Telekom a vállalkozások digitális transzformációját igyekszik segíteni, hogy azok még ütésállóbbá váljanak minden piaci helyzetben.
A hazai mikro-, kis és középvállalatok harmada már a digitalizáció útjára lépett, a nemzetközi trendek alapján pedig borítékolható, hogy belátható időn belül a szegmens további szereplőinél is napirendre kerül a transzformáció kérdése.* A külső környezet és feltételek változásával a kkv-k számtalan újabb kihívással is szembesülnek, amelyekre időről időre reagálniuk kell. A digitalizáció útjára lépő vállalkozások azonban nincsenek egyedül, hiszen tanácsokkal is segíti őket a Telekom.
A lakossági ügyfelek mellett a kkv-kat is kiszolgáló Telekom és a nagyvállalati ügyfelek korábbi szolgáltatója, a T-Systems immár egyégesen Telekom márkanév alatt, egy kézből kínálja telekommunikációs és IT megoldásait a teljes üzleti ügyfélkörnek. Akár egy mikrovállalkozás, akár egy nagyvállalat küzd az üzletfejlesztést vagy a digitális átalakulást érintő dilemmával, a Telekom igyekszik megadni a felmerülő kérdésekre a választ. A szolgáltató célja, hogy – egyesítve a különböző szegmensekben szerzett tapasztalatokat – a továbbiakban is szakértő tanácsadóként támogassa valamennyi ügyfelét a digitális előrelépésben, illetve a transzformációban, hogy a vállalkozások ütésállóbbá, míg a nagyvállalatok jövőállóbbá váljanak a digitalizáció segítségével. A nagy- és középvállalati ügyfelek továbbra is a megszokott személyes kapcsolattartójukhoz fordulhatanak, míg a kkv-k számára az új program révén igyekszik a Telekom választ adni a kérdésekre.
A Telekom közel hat éve futó Hello Biznisz platformján a kkv-ügyfelek már eddig is sok támogatást kaphattak, egyebek között jó példák, működő megoldások megismerésével, valamint edukációval. Ennek a szemléletnek a jegyében, a visszajelzések figyelembevételével bővül márciusban a portfólió a Digitalizációs Tanácsadás programmal, amelynek keretében a Telekom négy területen, díjmentes vezetői tanácsadással, online marketing-tanácsadással, valamint pénzügyi és jogi ügyekben felmerülő kérdések megválaszolásával támogatja a vállalkozásokat a fejlődésben. A Telekom együttműködő partnere a programban a CGP Europe.
A cégvezetők részére szóló vezetői tanácsadás során egyebek között a megfelelő vezetői módszerek és attitűd kialakításában tudják új ismeretekkel felvértezni a vállalkozások tulajdonosait, akik ezáltal motivált csapatot építhetnek fel. A tanácsadás révén egyebek mellett a csapatépítés, a konfliktuskezelés, a delegálás, a konstruktív visszajelzés, a döntéshozás, a motiváló környezet kialakításának mesterfogásait is elsajátíthatják.
Online marketing-tanácsadást azoknak a cégeknek érdemes igénybe venni, melyek új szintre emelnék brandjük ismertségét, illetve a digitális csatornák lehetőségeinek kiaknázását – legyen szó a social média közösségépítésről, influenszer marketingről, a vásárlói profilozásról és piackutatásról, vagy éppen termékinnovációs ötletek kidolgozásáról.
Ha a pénzügyek terén állnak kihívások előtt, akkor a szakértők az adott vállalkozásra szabott adótanácsadással, közterhekkel, könyveléssel, könyvvizsgálattal, bérszámfejtéssel összefüggő ismeretekkel állnak a cégek rendelkezésére, de akár a pénzügyi tervezés és befektetés kérdéseiben is készek segíteni.
A jogi tanácsadásnak köszönhetően a Telekom kkv ügyfelei könnyebben eligazodhatnak többek között a szerződésekkel kapcsolatos kérdésekben, peres és nem peres vitarendezési lehetőségekben, vagy éppen szellemi tulajdonnal kapcsolatos ügyekben.
„A Telekom Digitalizációs Tanácsadás programmal továbbra is támogatjuk a vállalkozásokat a digitális fejlődésben és olyan plusz tudást adunk a kezükbe, amellyel felvértezve nemcsak az aktuális problémákra, kihívásokra találhatják meg a legmegfelelőbb választ, de akár hosszútávon is segíthetik működésüket. Egyre inkább azt tapasztaljuk, hogy a perszonalizált problémakezelésre és a személyes odafigyelésre a kisvállalkozásoknak is szüksége van.” – fogalmazott Szabó Béla, a Telekom márkakommunikációs igazgatója.
„Az ügyfélélményben és a kkv-k digitalizációjának támogatásában is szintet lépünk, hiszen immár vállalkozásra szabott tanácsokkal látjuk el ügyfeleinket. A kisvállalkozásokat segítő új programunk mellett közepes ügyfeleink, valamint nagyvállalati partnereink továbbra is szakértő partnerként számíthatnak a Telekomra személyes kapcsolattartóik révén” – mondta el Sipos Tamás, a Telekom kis-és középvállalkozások szegmens vezetője. Hozzátette, a Telekom Digitalizációs Tanácsadás program szervesen illeszkedik a Telekom hosszútávú stratégiájába, mellyel a szolgáltató a hazai kkv-k digitális felzárkózását kívánja elősegíteni.
A tanácsadás programban a Telekom üzleti előfizetéssel rendelkező egyéni vállalkozók és kkv-k vehetnek részt, havonta legfeljebb egy alkalommal, egy óra időtartamban, díjmentesen és anonim módon. Ehhez mindössze a Telekom applikációjában elérhető egyedi kuponkódra és egy néhány lépésből álló regisztrációra van szükség. Ezt követően a szakértő tanácsadó két napon belül jelentkezik, hogy egyeztessék a konzultáció időpontját. Havonta, összesen 100 óra konzultációt biztosít a Telekom és partnere.
_____________________
*Forrás: Digital Economy and Society Index (DESI) 2022 (https://digital-strategy.ec.europa.eu/en/library/digital-economy-and-society-index-desi-2022)
Kapcsolódó cikkek
- A konyhai digitalizáció elősegítheti a jó higiénés gyakorlatot
- Nőnapi pólókollekcióval készült a Telekom
- A digitalizációhoz szükséges iparágnak is digitalizálnia kell
- Az SAP megoldásával fejleszti digitalizációs programját a Lockheed Martin
- Az ABB befektet az OKTO GRID-be
- Díjeső a digitalizáció eredménye
- Hát persze hogy dráma!
- Versenyen keresi az újabb digitális fejlesztési lehetőségeket az Erste
- Indul a Telekom Spots: friss, áramvonalas, naprakész programajánló oldal a Telekomtól
- Felgyorsítja digitális átalakulását a BMW-csoport
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.
Terjednek az alacsony kódú technológiák
Az elmúlt években állandó slágertéma volt a globális informatikushiány, majd elkezdtek záporozni a hírek a techszektorban zajló tömeges elbocsátásokról és a szakértők máris a vészharangokat kongatták. A fordulatot a legtöbben a mesterséges intelligencia számlájára írják, ugyanakkor egyre nagyobb szeletet hasítanak a piacból a low-code platformok is. Ezekkel minimális kézi kódolással fejleszthetünk gyorsan és hatékonyan, miközben rugalmasan alkalmazkodhatunk a változó igényekhez és egyszerűen hangolhatjuk össze az üzleti és technológiai szempontokat.