Az elektronikus beszerzés mellett döntött a Peugeot

Vén Márton Vén Márton, 2001. május 23. 06:52
A tavaly közel 3 millió autót értékesítő francia PSA Peugeot Citroen úgy döntött, hogy csatlakozik a Covisint nevű online autóipari marketplace-hez.
A Covisint tagjai közt már jelenleg is ott vannak a világ autógyártásának nagyágyúi, a Ford Motor, a General Motors, a DaimlerChrysler, a Renault, a Toyota valamint a Nissan.

A Covisint technológiájának segítségével az autóipari világpiac 5 százalékát képviselő Peugeot elsősorban a beszerzéseit kívánja hatékonyabbá tenni, de méginkább az óriási megtakarítások vonzzák, amelyek az interneten keresztül zajló elektronikus dokumentumcserével járnak.

Bár a Covisinthoz nem kívánt csatlakozni, az egyik legnagyobb európai autógyártó, a Volkswagen is fontosnak tartja a beszállítókkal történő digitalizált kapcsolattartást. A német vállalat jelentős technológiai partneri körrel közösen saját elektronikus piacot kíván létrehozni.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05