Verizon: Üdvözlet a 4G világban!
Minden a hálózatról szól: A Verzion új 4G LTE szélessávú hálózati fejlesztése volt a fő témája Ivan Seidenbergnek, és Lowell McAdamnak, a Verizon vezéreinek, a Las Vegas-i CES 2011 kiállítás csütörtöki nyitóelőadásán. Az egyre gyorsabb hálózatok szükségességét könnyű megérteni, ha belegondolunk, hogy a világ adatvagyona évente duplázódik, korunk műszaki fejlesztései (internet, tablet, egyre korszerűbb okos telefonok) pedig mind azt szolgálják, hogy ez az adatvagyon mozgásba lendüljön, bármit bárhonnan elérhessünk.
A szélessávú hálózat gyorsaságának jelentőségét hangsúlyozta Ivan Seinderberg a két új termék, a Droid Bionic dual-core processzoros okos telefon és a Xoomtablet bemutatásakor is. A Motorolával partnerként létrehozott, és a Google Android operációs rendszerével működő (később majd a Honeycomb rendszerre áttérő) eszközök fejlettebb és gyorsabb kapcsolódást tesznek lehetővé az egyre inkább „behálózott” világunkban.
Lowell McAdam beszélt a 4G hálózati fejlesztésekről, és arról a 2007-ben tett ígéretéről, hogy kiépítik a leggyorsabb, legfejlettebb hálózatot Amerikában. Ez az ígéret most valósággá vált. Egy hónappal ezelőtt a Verizon elindította a szélessávú LTE szolgáltatást a 38 legnagyobb piacon.
McAdam arról is beszélt, hogy a hálózat fejlesztésében meg kell oldani a 3D-s tartalmak, video játékok, holografikus játékok, magas minőségű videokonferenciák adatátvitelét is.
Mindezek a fejlesztések egy még jobban összekapcsolódó világhoz vezetnek.
„A hálózati fejlesztéseknek köszönhetően hamarosan irányíthatjuk energiafogyasztásunkat, biztonsági rendszerünket, készülékeinket, ellenőrizhetjük egészségi állapotunkat. Ezeket nevezem magas intelligenciájú hálózatoknak, és ezek a hálózatok a további ipari fejlődés mozgatórugói.”
A show-ban helyet kapott a Time Warner Cable cég vezérigazgatója, Jeffrey Bewkes is, aki elmondta, hogy a fogyasztók új igénye a „TV-t mindenhova”, mobil eszközök képernyőire éppúgy, mint az otthoniakra. A cél olyan infrastruktúra megvalósítása, hogy az egyelőre csak a TV képernyőn megvalósítható HD, illetve hamarosan 3D minőség a többi eszköz képernyőjén is elérhető legyen.
A Verizon új termékeiről, a 4G LTE hálózaton működő Motorola Droid Bionic telefonról és a Honeycomb rendszerű Xoom tabletről már a kiállítás előtt lehetett hallani. De a Verizon nem az újdonságokra, inkább a hálózatok jövőjére irányította rá a reflektorfényt. „A kapcsolatok mértéke ebben az új világban hihetetlen méreteket ölt majd” – mondta Seidenberg az esemény konklúziójaként.
Kapcsolódó cikkek
- Motorola Xoom: Esni fog?
- Robottánc
- CES-zárószámok: majdnem rekord
- Világító gabonapelyhes doboz
- A válság végét jelzi a CES elektronikai vásár sikere
- Otthon, otthon, okos otthon
- Negyedik generációs mobilhálózatra vált Amerika
- Új Acer noteszek új Intel processzorokkal a CES-en
- Nem mind arany, ami fénylik
- Forradalmi újdonság a CES-en: iPhone-nal vezérelt labda ;-)
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Használt autót webshopból?
A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben?
Megjelent a világ első unalmas telefonja
A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.