Google One Pass kontra AppleStore - 10 százalék a 30-cal szemben
Egy nappal azután, hogy az Apple hivatalosan bejelentette az AppleStore előfizetési rendszer tervét, miszerint az Apple 30%-ot kér a tartalomszolgáltatóktól, ha az előfizető az Apple alkalmazáson keresztül lép be, a Google bejelentette a Google One Pass, online újság és magazin szolgáltató oldalt, amelynél ők beérik 10 százalékkal.
Két dologban is különbözik a Google rendszere az Apple szolgáltatásától: egyrészt a kiadók a One Pass alkalmazáson keresztüli eladások bevételeinek 90%-át tarthatják meg (azaz a Google 30% helyett mindössze 10% részesedést kér), másrészt az előfizetők adatainak kezelése a kiadók kezében marad.
A Google vezérigazgatója, Eric Schmidt, már egy korábbi, a berlini Humboldt egyetemen tartott beszédében utalt egy online fizető rendszer bevezetésére, de a hivatalos bejelentést csak mostanra időzítette, így a kiadók számára egyértelműen kedvezőbb lehetőség, mint az Apple ajánlata.
Kezdetben a One Pass Nagy Britannia, Amerika, Kanada, Franciaország, Olaszország , Németország és Spanyolország szolgáltatói számára lesz elérhető, de ezt szeretnék kiterjeszteni a jövőben.
Kapcsolódó cikkek
- Max Mosley harcba szállt a Google-val
- Egyre több újság a Digitalstand kínálatában - immár okostelefonokon is
- 190 éves a Guardian
- A Google leállította az újságok archívumának digitalizálását
- Búcsú a Terminal.hu-tól
- Vizsgálják a hatóságok az Apple új előfizetési rendszerét
- Az Apple egy keveset enged: a kiadókból érkező előfizetők befizetéseit nem vámolja meg
- Új Yahoo termék: Livestand, avagy személyre szabott hírek
- A német lapkiadók nem akarják, hogy előfizetőik inkább AppStore-ügyfelek legyenek
- The Daily Mirror
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul
A termelékenység, a hatékonyság és a precizitás újabb szintje érhető el azokkal az AI-alapú fejlesztésekkel, melyeket az SAP mutatott be az ellátási láncokhoz kapcsolódó megoldásaiban a Hannover Messe kiállításon. A valós idejű adatokból származó, mesterséges intelligencia által felfejtett következtetések abban segítenek a vállalatoknak, hogy jobb döntéseket hozzanak az ellátási láncok egészében, racionalizálják a termékfejlesztést és javítsák a gyártás hatékonyságát.
Az LG OLED evo televíziók már a negyedik egymást követő évben kapják meg a környezetbarát minősítést
Az LG 2024-es OLED evo televíziói megkapták a Carbon Trust* szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséről** és szén-dioxid méréséről*** szóló tanúsítványait, valamint a Société Générale de Surveillance (SGS) környezetvédelmi védjegyét****, amellyel az LG folyamatos ESG-kezdeményezéseit immár negyedik egymást követő évben ismerték el. Az LG legújabb OLED tévéi továbbá kiérdemelték az Intertek újrahasznosítási tanúsítványát*****, amely immár második éve bizonyítja ezen a téren is az LG környezetvédelmi felelősségvállalását.
Megjelentek az első HMD okostelefonok
A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.
A Samsung legújabb képernyői az AI TV-k új korszakát hozzák el
A Samsung az Unbox & Discover eseményen mutatta be 2024-es Neo QLED 8K és 4K, valamint OLED televíziókból és hangprojektorokból álló portfólióját. A világ egyik élvonalbeli televíziógyártójaként elismert Samsung idén bevezetett készülékei olyan hatékony, mesterségesintelligencia (AI)-alapú funkciókkal rendelkeznek, amelyek minőségibb otthoni szórakozást kínálhatnak.
Kiderült, hogy állnak a magyarok a robotokhoz
Idén is kitárta kapuit a HVG Állásbörze, ahol több mint száz munkaadóval személyesen és hibrid formában is találkozhattak azok az álláskeresők, akik ellátogattak április 17-19-e között a Papp László Budapest Sportarénába. Mindenki kedvence, a Bastion Group robotkutyája is jelen volt az eseményen, ahol hatalmas volt az érdeklődés a robotika iránt.