Yahoo: személyre szabott tartalom
A múlt héten bejelentett Livestand volt a központi témája Carol Bartznak, a Yahoo vezérigazgatónak a Yahoo mai barcelóniai előadásán. Bár nem várta meg a Mobile World Congress-t a szolgáltatás beindításával a Yahoo, mégis ide szánta, hisz a tabletek teremtette új világba illik az a fajta személyre szabott hírszolgáltatás, amit a Livestand megcéloz.
A Livestand minden típusú tartalmat egybegyűjt és személyre szab a felhasználó számára, illetve optimalizálja mindezt arra az eszközre, amit az illető épp használ. A cikkek, információk vagy akár a hirdetések az olvasó érdeklődési köréhez igazodnak, így a kiadókat mentesíti attól, hogy ugyanabból a tartalomból különféle mutációkat állítsanak elő különféle olvasói ízlésvilághoz igazítva.
A Yahoo, amely PC-n egy zsúfolt képernyőn próbál minél nagyobb választékot kínálni az oldalra betérőknek, a Livestand koncepciójánál abból indult ki, hogy egy okostelefon, de akár egy tablet kijelzője jóval kisebb, jó néhány elemet el kell hagyni a képernyőről, ezért célszerű a válogatást úgy végrehajtani, hogy az olvasó számára ne a lényeges elemek hulljanak ki, és ne a lényegtelen maradjon. (Ilyen típusú fejlesztések zajlanak Magyarországon is, az Adverticum terveiről pl. a tavalyi Internet Hungaryn hangzott el egy előadás "Behavioral editing" címmel.)
A Yahoo előnye az egyes kiadókkal szemben, hogy havi szinten 630 millió olyan látogatót tud felmutatni, akik mobil eszközökön keresik fel a Yahoo-t. Ezt a 630 millió olvasót szeretnék ők összekötni a jelenleg 450, később még több szerződött hírforrásukkal, a mintegy 400 ezer cikkíróval és hirdetők ezreivel.
Kapcsolódó cikkek
- Y Magazin: iPad-férfimagazint indít a Sanoma
- Orosz elnökválasztás - Szexuális töltetű Putyin-reklámok a neten
- Elhunyt Andrew Breitbart amerikai konzervatív blogger
- ASUS Transformer Pad Infinity és Transformer Pad 300 sorozat az MWC 2012-n
- Bemutatkozott az ASUS PadFone és a frissülő Transformer Pad termékcsalád
- ZTE Era – Tegra 3 és Ice Cream Sandwich 7,8 milliméterben
- ZTE Orbit – Újabb olcsó Windows Phone Kínából
- A Sony bemutatta az Xperia P és Xperia U okostelefonokat
- Samsung Galaxy Beam – Projektor a mobilban
- Bemutatkozott a tízhüvelykes Galaxy Tab 2
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az LG OLED evo televíziók már a negyedik egymást követő évben kapják meg a környezetbarát minősítést
Az LG 2024-es OLED evo televíziói megkapták a Carbon Trust* szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséről** és szén-dioxid méréséről*** szóló tanúsítványait, valamint a Société Générale de Surveillance (SGS) környezetvédelmi védjegyét****, amellyel az LG folyamatos ESG-kezdeményezéseit immár negyedik egymást követő évben ismerték el. Az LG legújabb OLED tévéi továbbá kiérdemelték az Intertek újrahasznosítási tanúsítványát*****, amely immár második éve bizonyítja ezen a téren is az LG környezetvédelmi felelősségvállalását.
Megjelentek az első HMD okostelefonok
A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.
A Samsung legújabb képernyői az AI TV-k új korszakát hozzák el
A Samsung az Unbox & Discover eseményen mutatta be 2024-es Neo QLED 8K és 4K, valamint OLED televíziókból és hangprojektorokból álló portfólióját. A világ egyik élvonalbeli televíziógyártójaként elismert Samsung idén bevezetett készülékei olyan hatékony, mesterségesintelligencia (AI)-alapú funkciókkal rendelkeznek, amelyek minőségibb otthoni szórakozást kínálhatnak.
Kiderült, hogy állnak a magyarok a robotokhoz
Idén is kitárta kapuit a HVG Állásbörze, ahol több mint száz munkaadóval személyesen és hibrid formában is találkozhattak azok az álláskeresők, akik ellátogattak április 17-19-e között a Papp László Budapest Sportarénába. Mindenki kedvence, a Bastion Group robotkutyája is jelen volt az eseményen, ahol hatalmas volt az érdeklődés a robotika iránt.
Jöhet a személyre szabott reklámoktól mentes ingyenes Facebook és Instagram?
Nagy várakozás előzte meg az uniós adatvédelmi testület (EDPB) állásfoglalását az egyelőre leginkább a Meta által használt „consent or pay” (hozzájárulás vagy fizetés) üzleti modell adatvédelmi vonatkozásaival kapcsolatban. Várhatóan mi lesz a hatása a véleménynek a közösségi médiumok és platformok működésére, mit jelenthet mindez a piaci szereplők és a felhasználók számára? A fenti kérdéseket Bartal Ivánnal, az Oppenheim Ügyvédi Iroda adatvédelmi jogi praxisának vezetőjével jártuk körbe.