Elérhető a Microsoft Dynamics CRM 2011 ügyfélnél telepített és a Microsoft-partnerek hosting szolgáltatásával kínált verziója

forrás Prim Online, 2011. február 18. 12:40

A Microsoft bejelentette, hogy elkészült, s az ügyfelek számára letölthető a Microsoft Dynamics CRM 2011 ügyfélnél telepített, illetve Microsoft-parterek hosting szolgáltatásán keresztül kínált változata. Az új változat teszi teljessé a Microsoft Dynamics CRM Online legutolsó verzióját, amely a Microsoft Dynamics CRM 2011-et igény szerinti (on-demand) szolgáltatásként nyújtja a Microsoft adatközpontokból, s amelyet 40 régióban 41 nyelven adtak ki januárban.

A Microsoft Dynamics CRM 2011 már világszerte kapható, s az aktív Microsoft Software Assurance (Microsoft Frissítési Garancia) megállapodással rendelkező ügyfelek a Microsoft Download Center szolgáltatáson keresztül azonnal hozzá is férhetnek. Ezen kívül a Microsoft bejelentette, hogy az új verzió 150 000 felhasználó egyidejű kiszolgálására a másodperc töredéke alatti válaszidővel képes, ami ismét magasra helyezi a mércét a CRM iparágon belül a teljesítményt és a skálázhatóságot tekintve.

A Microsoft Dynamics CRM 2011 egy sor előnnyel szolgál az ügyfelek és a partnerek számára, beleértve a „point and click” rendszerű konfigurációs lehetőséget, a vállalati szintű skálázhatóságot és az egyszerű interoperabilitást a már meglévő alkalmazásokkal és adatbázisokkal:

  • Ismerős felhasználói élmény a következő generációs Microsoft Outlook kliens, a böngésző- és mobil-alapú hozzáférés, a feladat, valamint a felhasználó igényei szerinti modern kialakítás révén, amely a megszokottság érzését kínálja a felhasználó számára, valamint egyszerű hozzáférést nyújt a sikeres üzletvitelhez szükséges információkhoz.
  • A fejlett, intelligens technológia élményét nyújtja az egyes folyamatokhoz kapcsolódó irányított kommunikáció során, a teljesítményre és a célok teljesítésére összpontosító beépített üzleti intelligencia, valamint a valós idejű kezelőfelületek révén, amelyek elérhetővé teszik a kereskedelemben és a szolgáltató iparban dolgozó, illetve az értékesítéssel foglalkozó szakemberek számára a hatékony munkavégzéshez elengedhetetlenül szükséges naprakész információkat.
  • A hálózati összekapcsolhatóság élménye a rugalmas felhőalapú fejlesztések, a Windows Azure interoperabilitás, a kontextuális Microsoft SharePoint lehetőség és az új Microsoft Dynamics Marketplace révén, amely leegyszerűsíti az ügyfelek és a partnerek számára a Microsoft Dynamics CRM konfigurálását és személyre szabását a meghatározott üzleti céloknak megfelelően.


„Számos újdonság található a Microsoft CRM 2011 alkalmazásában, ami megkönnyíti az értékesítők és a rendszert bevezető szakértők munkáját. Érdemes a CRM 2011 online változatával kezdeni az ismerkedést, hiszen az értékesítési célokat támogató funkciók tökéletesen megismerhetők az egyszerűen testreszabható rendszerben. Segítségével lerövidül az az idő, ami alatt egy kereskedelem-fejlesztési projekt megvalósítható.” – mondta el Pap Katalin, a Humansoft Informatika Dynamics üzletágának vezetője.

A Microsoft Dynamics CRM 2011-be integrált Microsoft Dynamics Marketplace ma már 20 régióban áll rendelkezésre, s jelenleg több mint 1400 Microsoft partneri megoldást és szolgáltatást nyújt. Az online katalógus révén a partnerek számára rendkívül egyszerűvé válik a különféle megoldások értékesítése és forgalmazása a Microsoft Dynamics ügyfelek számára, legyen szó online, az ügyfélnél telepített vagy partneri hosting szolgáltatással nyújtott alkalmazásról. A Marketplace lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy könnyen megtalálják, megismerjék és alkalmazzák a Microsofttól és annak partnereitől származó, iparág-specifikus alkalmazások és megoldások frissített vagy bővített verzióit saját CRM és ERP rendszereik továbbfejlesztése és kibővítése érdekében. A Microsoft Dynamics Marketplace jelenleg Ausztriában, Ausztráliában, Belgiumban, Brazíliában, Kanadában, Chilében, Kolumbiában, Dániában, Németországban, Franciaországban, Indiában, Olaszországban, Japánban, Mexikóban, Hollandiában, Portugáliában, Oroszországban, Svájcban, az Egyesült Királyságban és az Egyesült Államokban érhető el.

A Microsoft Dynamics CRM 2011 terméket használó partnerekről és ügyfelekről további információ a http://crm.dynamics.com weboldalon található. Azok, akik szeretnének a Microsoft Dynamics CRM Twitter-közösség tagjává válni, megtehetik azt a @MSDynamicsCRM címen, illetve a #crm2011 címke alatt.

Kulcsszavak: CRM Microsoft

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését

Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.

2024. április 18. 16:54

Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.

2024. április 18. 09:59

Facility managementben erősít az ICON

Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.

2024. április 17. 18:09

Új korszak az elektromobilitásban

A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is. 

2024. április 17. 16:28

Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit

Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi. 

2024. április 17. 14:50

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09