SAS analitika már iPad-en és iPhone-on is
Az üzleti döntéshozók és vállalatvezetők ezentúl mobilinternet segítségével bárhonnan, könnyen hozzáférhetnek a vállalati üzleti intelligencia lekérdezésekhez. A legújabb döntéstámogató eszköz a MeLLmo, és a SAS közös terméke.
Az újdonság többek között abban nyújt támogatást, hogy a vállalat rendkívül gyorsan reagáljon a piaci mozgásokra, aminek számos szektorban kritikus jelentősége van. Például egy gyártó cég értékesítési csatornákkal foglalkozó menedzsere éppen üzleti úton lehet, amikor azt tapasztalja, hogy az egyik, jellemzően lassan mozgó terméke tekintetében hirtelen megugrik a rendelésszám. A menedzser mobilján azonnal ellenőrizni tudja a termék előállításához szükséges alkatrészek raktárkészletét, és azonnal megteheti a szükséges intézkedéseket.
Az újdonság két szoftvert, a Roambi ES3 nevű mobil üzleti intelligencia alkalmazást és a SAS Enterprise BI Server megoldást egyesíti. Az integrált rendszernek köszönhetően a döntéshozók online vagy offline üzemmódban bármikor és bárhol hozzáférhetnek a legfrissebb illetve legfontosabb SAS adatokhoz és riportokhoz, amelyeket interaktív felületen kezelhetnek. Az eszköz iPhone-on és iPad-en egyaránt használható, először 2011 áprilisától érhető el a felhasználók számára.
Kapcsolódó cikkek
- Az iPhone segít a gyógyításban
- Hamarosan érkezik az iGO primo az iPhone-ra
- Esti mesék iPhone-on
- Az iPhone 3G már nem frissíthető az új iOS 4.3 mobil operációs rendszerre
- A hét iPhone alkalmazásai: GeniusScan+ és GravityGuy
- Ki ne hagyjuk az Oscart
- Az Apple újabb területre merészkedhet: az NFC révén jöhetnek a pénzügyi szolgáltatások
- Térképes lakáskeresés iPhone-ra és Andoidos mobilra
- iPhone alkalmazásokat fejlesztettek az OTP-nek a BME diákjai
- Hamarosan az amerikai iPhone-rajongók is választhatnak szolgáltatót
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.