Izgalmas témák az e-ker. konferencián: mennyiségi kedvezményből közösségi vásárlás
Már a kínai piacon is megtanulhattuk, hogy csak akkor lesz valóban "nágyon otccó" a pamuttrikó, ha hármat vagy ötöt viszünk belőle, a nagybani vásárlás jelentős megtakarításokat hozhat. Ezen az elven működik a közösségi vásárlás - amely a május 5-ére és 6-ára meghirdetett VIII. Elektronikus Kereskedelmi Konferencia egyik főtémája -: az interneten hozzunk össze több tucatnyi vevőt az adott termékre, s akkor mindenki megkaphatja egyetlen darabra is a nagybani kedvezményt.
A témához elsőként az e-kereskedelmi konferenciát rendező Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért (SZEK.org) elnöke, Kis Ervin Egon szól hozzá, szekptikusan teszi fel a kérdést: vajon meddig működőképes a modell... és min múlik a sikere? Ezt követően - mivel a közösségi vásárlás többféle típusa is megvalósult a magyar piacon - a 4 eltérő modellt képviselő magyar cég mutatja be 5-5 percben a saját üzleti módszereit. Bögel György SZEK.org elnökségi tag vezeti a bemutatkozások nyomán kialakuló vitát, majd jön a nemzetközi kitekintés: Shehryar Piracha, a Kupon Világ ügyvezető igazgatója mutatja be korábbi munkahelyét, a közösségi kereskedelem etalonjának számító Groupon-t.
A SZEK.org konferenciákról szóló filmelőzetesben (ld.: http://video.prim.hu/video/
Mindez a VIII. Elektronikus kereskedelmi Konferenciának csak az egyik - az első nap délelőttjébe beférő - fontos témája, emellett szó lesz a mobil-kereskedelemről, a kockázati tőke bevonásának lehetőségeiről, az online marketingről és az e-kereskedelmet érintő további fontos kérdésekről.
Kapcsolódó cikkek
- Közösségi vásárlás, m-commerce: VIII. Elektronikus Kereskedelem Konferencia
- e-Commerce 2011: konferencia az online kereskedelemről
- 13 stratégia, hogy megtöbbszörözzük weboldalunk látogatottságát
- Két konferencia az online kereskedelemről
- Webshopban is árul a Lindab
- A Groupon Kínába készül?
- Neten is lehet majd vásárolni a Maestro kártyákkal
- A ma kezdődő kínai újév találkozása az információs társadalommal
- Lendületesen kezdték az évet az online kereskedők
- Egyötödével nőtt tavaly az online-kiskereskedelem forgalma Európában
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Jövőbe mutató adatvizualizációs megoldások az SAP és az IFUA Horváth versenyén
Kihirdették az SAP Hungary és az IFUA Horváth adatvizualizációs versenyének nyerteseit. Ötven csapat mérte össze tudását az egyetemi és vállalati szférából. A versenyzőknek az SAP új döntéstámogató eszköze, az SAP Analytics Cloud (SAC) segítségével kellett a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) által biztosított adatokból látványos és lényeges összefüggéseket bemutató adatelemzéseket készíteniük és prezentálniuk.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.