Reklámmal olcsóbb a Kindle
Az Amazon - egyelőre csak és kizárólag az amerikai piacon - bevezette a reklámok megjelenítését az elektronikus könyvolvasóján. Ezek elviseléséért cserébe: az a Kindle készülék, amelyiken az induló oldalon (vagy a képernyővédőkön) speciális ajánlatok jelenhetnek meg, 25 dollárral olcsóbb, és ráadásként még a házhozszállítás is ingyenes.
Az Amazon weboldalán most 139 dollárért rendelhető meg a WiFi-s (vagyis 3G kártyát nem tartalmazó) Kindle, s ehhez társul az ajánlat, miszerint elég 114 dollárt fizetnie annak, akit nem zavar, ha a képernyővédő szponzorált, vagy ha a "HOME" képernyő alján különféle szöveges reklámok jelennek meg. Az Amazon hangsúlyozza, hogy a reklám nem zavarja a könyvolvasást, és maguk a kiküldött üzenetek is hasznosak lehetnek, példaként ugyanis ilyeneket említ az oldal:
- 20 dolláros Amazon ajándékkártya 10-ért
- 6 dollárért hat hangos könyv (68 dollár értékben)
- Válassz 1 dollárért egyet az Amazon zeneboltjának egy millió albumából
- Harmincdolláros termékek tízért az Amazon Denim vagy Swim Shopjából
A szponzorált képernyőkímélő kapcsán az Amazon a vásárlókat is bevonná abba a döntésbe, hogy mi is az, amit a közönség szeret. Rövidesen elindítják az AdMash nevű oldalt (jelenleg még csak egy bevezető kép van rajta), és aki innen letölti készülékére a "hirdetés-keveréket", az - váltogatva a képernyőket - kiválaszthatja, hogy melyik szponzorált képernyővédőt szeretné látni. A közönségszavazás kiterjedhet a formára is, vagyis arra, hogy inkább tájképek, esetleg épületek, vagy éppen utazási képek legyenek-e a szponzorált képernyővédők.
Arról egyelőre nincs hír, hogy a belső - amazonos - reklámok mellett a cég tervezi-e idegen reklámok megjelenítését is, de a modell tulajdonképpen elvezethet akár ahhoz a gondolathoz is, hogy a könyvolvasók és a könyvek árát nem feltétlenül az olvasóknak kell megfizetni, megfizethetik azok is, akik valamilyen reklámüzenetettel épp ezeket az olvasókat vennék célba.
Kapcsolódó cikkek
- Abszolút környezetbarát: napelemes e-könyv olvasó
- James Franco e-könyvvel debütál regényíróként
- Félezer reklámfilmzenéből kiválasztották a legjobbakat
- Versenyképes áron tör be a piacra az Amazon-tablet
- Nagyszabású T-Home akció
- A Leo Burnett építi a Bookline-brandet
- Digitális reklámtechnikai megoldások az LG-től
- Légzsák telefonoknak
- Egyre kevesebb reklámbevétel marad a hazai online médiában
- Waberer’s reklám a McLaren Mercedeseken
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul
A termelékenység, a hatékonyság és a precizitás újabb szintje érhető el azokkal az AI-alapú fejlesztésekkel, melyeket az SAP mutatott be az ellátási láncokhoz kapcsolódó megoldásaiban a Hannover Messe kiállításon. A valós idejű adatokból származó, mesterséges intelligencia által felfejtett következtetések abban segítenek a vállalatoknak, hogy jobb döntéseket hozzanak az ellátási láncok egészében, racionalizálják a termékfejlesztést és javítsák a gyártás hatékonyságát.
Az LG OLED evo televíziók már a negyedik egymást követő évben kapják meg a környezetbarát minősítést
Az LG 2024-es OLED evo televíziói megkapták a Carbon Trust* szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséről** és szén-dioxid méréséről*** szóló tanúsítványait, valamint a Société Générale de Surveillance (SGS) környezetvédelmi védjegyét****, amellyel az LG folyamatos ESG-kezdeményezéseit immár negyedik egymást követő évben ismerték el. Az LG legújabb OLED tévéi továbbá kiérdemelték az Intertek újrahasznosítási tanúsítványát*****, amely immár második éve bizonyítja ezen a téren is az LG környezetvédelmi felelősségvállalását.
Megjelentek az első HMD okostelefonok
A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.
A Samsung legújabb képernyői az AI TV-k új korszakát hozzák el
A Samsung az Unbox & Discover eseményen mutatta be 2024-es Neo QLED 8K és 4K, valamint OLED televíziókból és hangprojektorokból álló portfólióját. A világ egyik élvonalbeli televíziógyártójaként elismert Samsung idén bevezetett készülékei olyan hatékony, mesterségesintelligencia (AI)-alapú funkciókkal rendelkeznek, amelyek minőségibb otthoni szórakozást kínálhatnak.
Kiderült, hogy állnak a magyarok a robotokhoz
Idén is kitárta kapuit a HVG Állásbörze, ahol több mint száz munkaadóval személyesen és hibrid formában is találkozhattak azok az álláskeresők, akik ellátogattak április 17-19-e között a Papp László Budapest Sportarénába. Mindenki kedvence, a Bastion Group robotkutyája is jelen volt az eseményen, ahol hatalmas volt az érdeklődés a robotika iránt.