A Vatera és a Tesz-Vesz kistestvére
Nem is kistestvérrel van szó, hanem apróról. Az allegroup.hu Kft. tulajdonában lévő aprod.hu portál azoknak nyújt alternatívát, akiknek a termékek jellege miatt nem mindig az aukciós oldalak kínálják a legideálisabb megoldást. A nem egészen egy hónapja indult apróhirdetési oldalon már több mint 15.000 hirdetés fut, a legtöbb hirdetést az ingatlan és az állás kategória alatt találjuk. Az apróhirdetési portál - a maga kategóriájában egyedülállóan - mindjárt az induláskor mobilra optimalizált verzióval is debütált.
Az apród.hu platformja mögött komoly nemzetközi tapasztalat áll: az anyacég ugyanis több mint 50 e-kereskedelmi portállal, többek között számos apróhirdetési oldallal van jelen a kelet-közép-európai régióban. A hasonló piacokon jól működő mintákat és site felépítéseket emelték át a tulajdonosok a hazai piacra és a már bevált funkciókkal indult útjára a portál. Így vált lehetségessé, hogy már a bevezetés időszakában több olyan szolgáltatással is rendelkezik az apród.hu, melyekkel a versenytársak előtt jár a hazai piacon.
A cégcsoport nyújtotta nemzetközi tapasztalat mellett az oldal számára komoly versenyelőnyt jelenthet a hazai piac ismerete is; az allegroup csoportjába tartozó Vatera és TeszVesz révén a tulajdonosok 10 éves magyarországi piac-ismerettel rendelkeznek. Ezt szem előtt tartva a fejlesztők egyik legfontosabb célja az volt, hogy - az apróhirdetési oldalakra nem jellemzően - a felhasználói élményt erősítsék. Az egyik legnagyobb előny, hogy kizárólag friss, aktív hirdetések vannak az oldalon, így 1-2 éves, lejárt hirdetésekkel nem találkozhatnak az érdeklődők. A hirdetések napi szintű vizsgálatát tapasztalt ügyfélszolgálati csoport végzi, akik nem csak a lejáratra, de a hirdetések minőségére is figyelnek és szükség esetén tanácsokkal látják el az eladókat a sikeresebb értékesítés érdekében. Ahogy az allegroup csoport többi tagjánál, a minőségi szolgáltatások mellett a biztonság is kiemelt szerepet kap az apród.hu-n. Az ügyfélszolgálati csapat mellett külön biztonsági csoport foglalkozik a feltöltött hirdetésekkel, akik a legnagyobb hazai aukciós portálokon szerezték tapasztalataikat. Az apród.hu irányításáért a TeszVesz.hu ügyvezetése során a C2C üzletágban komoly tapasztalatokat szerzett Dobra Péter felel.
Kapcsolódó cikkek
- Az első Nokia N9-re a Vaterán lehet licitálni
- E-zsaruk és e-kereskedők az online csalások ellen
- Biztonsági tippek e-vásárlásnál
- A magyarok elsősorban hírolvasásra használják a netet
- Intenzíven zajlik a vaterás csalás felderítése
- Karácsonyi csaló a Vaterán és a Teszveszen
- 10 éves a Vatera: ünnepi újdonságok, karbantartás
- Töretlenül bővül a Vatera.hu forgalma
- Összeolvad a Vatera és a TeszVesz: allegroup.hu
- Egymillióan kutatnak a TeszVeszen
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Lányok Napja az ELTE Informatikai Karán
Az ELTE Informatikai Kar ismét szeretettel várja az érdeklődőket a Lányok Napjára, ahol bemutatják, milyen izgalmas és kreatív feladatok várnak a jövő informatikusaira, és miért érdemes lányként ezt a pályát választani.
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Használt autót webshopból?
A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben?
Megjelent a világ első unalmas telefonja
A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.