210 ezer dollárért bármilyen szóból lehet domain-végződés
Januártól - elvileg - nem lesz akadálya annak, hogy a .hu, a com, a .net és a többi domain-végződés közé akár saját cégünk elnevezését is besoroljuk, ehhez csupán - kellő érveléssel - igényelnünk kell ezt (január 12. és április 12. között 25.000 dollár igénylési díj lefizetése mellett), és ha megkapjuk, akkor ki kell fizetnünk a meglehetősen borsos - 185.000 dolláros - gLTD (generic Top Level Domain) árat. Ezt a határozatot hozta szingapuri ülésén az ICANN (Internet Corporation for Assigned Names and Numbers) részvénytársaság.
A domainvégződések köre jelenleg nem éri el a háromszázat, az országok rendelkeznek saját gTLD-vel, illetve van néhány általános gTLD, melyek közül a legismertebben a .com, .net, .org, vagy az újabbak, mint például a .me, .mobi, .name, .asia. Az új szabályozás viszont bármely városnak, cégnek, szervezetnek lehetőséget ad gTLD regisztrálásra, a fentebb már jelzett időablakban és áron. Ez az ár ráadásul tovább nőhet, ha más is igényli ugyanazt a nevet, ilyenkor - ha amúgy az igénylők jogosultságát egyformának ítélik - a "ki ad többet érte" elv érvényesül, a nevet egyszerűen elárverezik.
Kapcsolódó cikkek
- NFM-közlemény a magyarországi domain-regisztráció egyszerűsítéséről
- Magyarországon is liberalizálódik a domain-regisztráció
- Megkétszereződött a .eu domain regisztrációk száma az elmúlt öt évben
- Külön tartományi kódot kapnak a netes felnőtt-tartalmak
- Ma hivatalosan kiadták az utolsó IPv4 címeket Floridában
- A lengyel kormány töröltetné a ".pl" kiterjesztést a náci haláltáborok múzeumainak internetes címéből
- A Google a Yahoo és a Facebook kezdi az IPv6-os webcímek tesztelését
- Januárra elfogynak az IPv4-es internet címek
- Elárverezték a Facebook.com doménnév előfutárát
- Ismét elkelt a sex.com, ezúttal 13 millió dollárért
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megjelent a világ első unalmas telefonja
A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Jövőbe mutató adatvizualizációs megoldások az SAP és az IFUA Horváth versenyén
Kihirdették az SAP Hungary és az IFUA Horváth adatvizualizációs versenyének nyerteseit. Ötven csapat mérte össze tudását az egyetemi és vállalati szférából. A versenyzőknek az SAP új döntéstámogató eszköze, az SAP Analytics Cloud (SAC) segítségével kellett a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) által biztosított adatokból látványos és lényeges összefüggéseket bemutató adatelemzéseket készíteniük és prezentálniuk.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.