A legjobb call centereket díjazták

MTI Sajtóadatbank, 2011. október 22. 11:27

Az MKB Bank, az Allianz Hungária Zrt., a Vodafone és a Fővárosi Közterület Fenntartó Zrt. kapta az idén a legjobb call center díját, a "Kiváló Call Center" címet a különféle kategóriákban - közölte a díjat alapító GfK Hungária Piackutató Intézet.

A díjakat a héten megrendezett "Budapest Calling" című nemzetközi szakkiállításon adták át. 
 
A Humán Erőforrás Alapítvány (HEA) szervezésében megvalósuló, kétnapos Nemzetközi Call Center Szakkiállításon a több mint 30 kiállító standjánál ezernél is több látogató fordult meg - áll az alapítvány MTI-hez eljuttatott közleményében. 
 
A HEA hangsúlyozza, hogy az ügyfélszolgálati iparág közvetlenül mintegy 130-140 ezer embernek biztosít állást, nem számítva az iparág beszállítóinál és partnereinél teremtett munkahelyeket. Call centerekben 65-70 ezren dolgoznak, körülbelül ugyanennyien ügyfél-támogatási területen és személyes ügyfélszolgálatokon - köztük olyanok is, akik más jellegű munkahelyeken bizonyos adottságaik miatt nem tudnának elhelyezkedni - olvasható a közleményben. Kiemelik, hogy ezzel az ügyfélkapcsolati szakma közel négy százalékkal járul hozzá a teljes magyar foglalkoztatottsághoz.
 
A szektor a válság alatt is megőrizte munkaadó potenciálját, és a vállalatok belső működésében is egyre nagyobb szerepet kap. A közlemény idézi Daniel Buriant, az Oracle CRM Sales Consulting senior managerét, aki szerint komoly szemléletváltozás történt az elmúlt években: a contact center már nem kötelező "költségtemetőként" él a vezetők fejében, hanem komoly bevételt termelő részlegként, amelybe érdemes befektetni.
 
A szervező GfK Hungária által 2010-ben útjára indított verseny azért jött létre, hogy a résztvevők bizonyíthassák, sokat tesznek az ügyfélélmény növelésért. A megmérettetés - amelynek keretében közel 4.500 hívással több mint 200.000 kérdést dolgoztak fel - célja a Magyarországon lakossági szolgáltatást nyújtó telefonos ügyfélszolgálatok teljesítményének összehasonlítása.
Kulcsszavak: call center

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését

Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.

2024. április 18. 16:54

Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.

2024. április 18. 09:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09