Őket gazdagítja a rich media: eredményhirdetés a CEMP Sales House és az Adverticum kreatív versenyében

forrás Prim Online, 2012. július 11. 12:56

„Hass, alkoss, gyarapodj!- Engedd, hogy a rich media gazdagítson” címmel márciusban a CEMP Sales House és az Adverticum közös kreatív pályázatot hirdetett. A nevezett kampányok április 9. és június 10. között valósultak meg a CEMP Sales House rich media felületein és az Adverticum AdServer kiszolgálásában.

A verseny meghirdetésének célja az volt, hogy felhívja a hirdetők, az ügynökségek és a kreatív szakemberek figyelmét a rich media formátumokban rejlő lehetőségekre. Az Adverticum AdServer mérései is azt mutatják, hogy a rich media hatékonyan elősegíti a felhasználók bevonását és a branding kampánycélok elérését.


A nyertes pályázatokat egy öttagú szakmai zsűri választotta ki: Balatoni Emese (Adverticum), Merényi Dániel (Napirajz, Merényi kerékpárok), Román Balázs (Kreatív), Sixx (Comment:com) és Karotta (Index).

Az első helyezett a NIKE „Summer of Football” kampánya lett egy flipside display formátummal, melynek kreatív készítője Hovanecz Szabolcs volt a Mindsharetől, és az Index címlapján volt látható.


Az első hat helyezett kreatív megoldásai megtekinthetők a CEMP Sales House blogján.

Kulcsszavak: marketing média Adverticum

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50