Közép-Európai bankok felé nyit a PayPal
Az együttműködés mindkét fél számára ígéretes, mivel egyesíti a két vállalat erősségeit – a PayPal globális online és mobil fizetési megoldását, amelyek 110 millió aktív felhasználót szolgálnak ki 190 piacon és 25 valutában, valamint az Alior helyi piacismeretét. A globális és a helyi eszközök egyesítésével mindkét vállalat ügyfelei egyszerűbben tudnak majd vásárolni bárhol és bármikor.
Az integráció következtében a PayPal fiókregisztrációs folyamata az Alior Sync ügyfelei számára leegyszerűsödik, mivel a rendszer képes átemelni a banknál nyilvántartott adataikat a regisztrációs felületre. A személyek közti átutások területén az Alior Sync és a PayPal egy új, innovatív funkciót is bemutat, amely lehetővé teszi az Alior Sync ügyfeleknek, hogy a bank rendszerén belül, valós időben használhassák PayPal számlájukat.
Köszönhetően a PayPal innovatív technológiai platformjának, minden Alior Sync ügyfél számára lehetségessé válik az email címre történő átutalás közvetlenül az online banking felületről.
Laurent Le Moal, a PayPal Europe alelnöke a következőket nyilatkozta az együttműködés kapcsán: „Izgatottan jelentjük be első banki partnermegállapodásunkat Lengyelországban, az Alior Bankkal. Hisszük, hogy az innováció a siker legfőbb motorja a banki szolgáltatások területén és nagyon szívesen működünk együtt az olyan vállalatokkal, amelyek mindig újabb és újabb szolgáltatásokat fejlesztenek ki ügyfeleik számára. A PayPal 190 piacon, 110 millió aktív felhasználójával egyedi lehetőséget nyújt banki partnereinek új ügyfelek elérésére” – mondta el az alelnök.
A partnerszerződés egy újabb lépést jelent a PayPal számára abban, hogy kiterjessze szolgáltatásait a közép-európai fogyasztók felé, megteremtve ezzel a biztonságos és gyors fizetés lehetőségét bárhol, bármikor.
Kapcsolódó cikkek
- Már szolgáltatásokért is lehet fizetni PayPal-lal
- Ingyenes beteggondozási programot kínál a Telekom
- Újraírt Atari játékok friss grafikával
- Akár egymillióra is bírságolhatják a számlát nem adó Webshopot
- A Microsoft elindította az új Outlook.com-ot
- Élőben közvetíti a YouTube a jubileumi Szigetet
- A PayPal 10 milliárdos forgalommal számol a mobilfizetések terén
- Új szolgáltatások a megújult Invitel honlapon
- Zuppaa: ahol közösségi élménnyé válik az önmegvalósítás
- Körkapcsolás a konyhából: Google+ Hangouts On Air Magyarországon
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Eldőlt, hogy kik képviselik Magyarországot a Nemzetközi Informatikai Csapat Diákolimpián
Két magyar csapat jutott tovább a Szíriában megrendezésre kerülő Nemzetközi Informatikai Csapat Diákolimpiára (IIOT). A világverseny nemzeti előválogatójaként szolgáló Kódkupát március 10-én rendezte meg a Neumann Társaság az Algo Pro Club és a Budapesti Fazekas Mihály Gimnázium együttműködésével. A hiánypótló csapatverseny nagy hangsúlyt helyez a csapattagok közötti kooperációra, ami a vállalati munkakultúrára is felkészíti a fiatalokat.
MI festőrobot szórakoztatta a nézőket a Magyar Ifjúsági Robot Kupán
Az előző évek közkedvelt versenyszámaival, így többek közt a robotszínházzal, robotfocival és a menekítő robotok mérkőzésével zajlott le a 17. Magyar Ifjúsági Robot Kupa (MIRK) Nyíregyházán. A versenyt a Neumann Társaság megyei szervezete, a Nyíregyházi Egyetem és a Magyar Robot Kupa Alapítvány szervezésében, a Neumann Társaság kiemelt szakmai támogatásával bonyolították le.
Újabb Apple Premium Partner üzlettel erősít az iSTYLE a Westendben
Az iSTYLE, az Apple termékek vezető hazai viszonteladója, a mai napon megnyitotta második Apple Premium Partner üzletét a Westend City Centerben. A lépés fontos mérföldkő az iSTYLE életében, hiszen az új flagship store árukínálata, magasan képzett munkatársai és minőségi szolgáltatásai még közelebb hozzák az ikonikus Apple Store-ok vásárlási élményét a hazai közönséghez.
Google atombomba: kombinált Core, Spam és HCU algoritmus frissítés egyszerre
A Google a tegnapi napon bejelentette, hogy több intézkedést is bevezet, amelyek célja a keresési eredmények minőségének javítása.
Átadták a Marketing Diamond Awards győzteseinek járó díjakat
Február 7-én, a MARKETING TRENDFORUM keretén belül, az ETELE CINEMA-ban rendezett eseményen adták át a Marketing Diamond Awards 2023-as elismeréseit. Idén a Pentacom lett az „Az Év Ügynöksége”, míg a Billingo Technologies Zrt. érdemelte ki az „Az Év Vállalata” díjat. A 34 tagú, meghatározó hazai hirdetőkből és ügynökségi szakemberekből álló zsűri szavazatai alapján „Az Év Marketingnagykövete” címet a Kiszervezett Marketing kapta.