FutureZone 2.0: T-Systems és Cisco közös fejlesztések

forrás Prim Online, 2012. október 10. 12:13

A T-Systems Magyarország új, Budafoki úti épületében megnyílt a FutureZone 2.0 innovációs központ. A Cisco legújabb technológiáira épülő központ az IP alapú hálózati megoldásokra – így videóra, együttműködéses megoldásokra és adatközponti technológiára – fókuszál. A központban jelenleg folyó munka elsősorban e technológiák cloud alapú megoldásaira épít, míg a közeljövő projektjei között a zöld IT, a biztonságos wifi illetve az informatika innovatív egészségügyi alkalmazása szerepelnek.

A megújult innovációs központ feladatköre a T-Systems Magyarország ügyfeleit célzó szolgáltatások fejlesztésére, valamint demó- és képzési tevékenységekre terjed ki. A Magyar Telekom leányvállalataként működő T-Systems Magyarország Budafoki úti épületében kialakított centrumot, a FutureZone-t a legújabb Cisco-technológiákkal szerelték fel, így egyebek mellett a Cisco TelePresence virtuális tárgyalóval, a Cisco Webex együttműködéses platformmal, a Cisco Unified Communications egységes kommunikációs rendszerrel és a Cisco UCS egységes adatközponti megoldással. A központban használt Cisco TelePresence tárgyaló révén a szakemberek a világ több mint 200 városával teremthetnek kapcsolatot és férhetnek hozzá a Cisco nemzetközi termék- és szolgáltatásfejlesztési szakértői erőforrásaihoz.


A T-Systems Magyarország nemrég átadott új irodaházában is alkalmazza ezeket a technológiákat. Több mint 1500 alkalmazott használja vezetékes és mobil eszközein a rendszer összes vállalati szintű szolgáltatását, köztük az IP telefóniát, a videokonferenciát, a chatet, a webexet és a presence információkat.


Future Zone – a jövő projektjei


A FutureZone 2.0-ban a Cisco és a T-Systems Magyarország együttműködése keretében a közeljövőben a következő területeken indulnak újabb fejlesztések:


     - Hálózati sérülékenységi esetek elemzése/elkerülése Wifi, vizsgálata és kiküszöbölése. Ritkán gondolunk arra, hogy vezetékes számítógép-hálózatunkban is lehetnek olyan biztonsági rések, amelyek adataink illetéktelenek kezébe jutását, elvesztését okozhatja. A T-Systems mérnökeinek elemző és fejlesztő tevékenysége e terület minél mélyebb megismerését és új védekezési módszerek kidolgozását célozza.
     - e-Health: Az infokommunikáció mára olyan szintre jutott el, hogy az valódi segítség lehet a gyógyításban is. Itt nemcsak az adatok gyors feldolgozásáról és – tartózkodási helytől függetlenül – biztonságos eléréséről van szó, hanem például arról is, hogy a telepresence technológia hogyan segítheti a gyors diagnosztizálást vagy akár az orvostanhallgatók oktatását.
    - zöld IT (energiamenedzsment): A hálózati eszközökben rendelkezésre álló intelligencia lehetővé teszi azt, hogy irodai környezetünk alkalmazkodjon hozzánk és a lehető legkevesebb energiát használja. Ha nem tartózkodunk munkahelyünkön, akkor az asztali telefonunk lekapcsolhat, a vezeték nélküli hálózat kisebb teljesítménnyel működhet – és még számos olyan okos megoldást fedezhetünk fel ezen a területen, amely összességében igen jelentős energia megtakarítást eredményez.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban

Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.

2024. március 28. 10:01

A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt

Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.

2024. március 27. 13:17

Energiatakarékosság az ASUSTOR-ral!

Az áramszámlák világszerte meredeken nőnek, ASUSTOR NAS viszont segít abban, hogy adataid elérhetők legyenek és pénzt takaríts meg.

2024. március 27. 11:40

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05