22. Országos Marketing Konferencia
Érdekli a marketing? Szeretné bemutatni cégét a szakma előtt? Szeretne kapcsolatokat kiépíteni, vagy szimplán csak tanulni, fejlődni, ismerkedni, fontosabb kérdéseket megvitatni? Csatlakozzon! A Magyar Marketing Szövetség 22. alkalommal rendezi meg éves konferenciáját Miskolctapolcán. A konferenciák helyszíneként a Calimera Wellness és Konferencia Hotel, valamint a Bástya Wellness Hotel szolgálnak.
Új Stílus – Új Forma, Interaktivitás És Műhelymunka
Ezeket kínálja a tavasszal megújult elnökség a marketing szakma idei rendezvényén. Az újra gondolt MMSZ ,,izgalmas, innovatív, nyitott szakmai műhely”, ahol ,,szövetségben a tudás és gyakorlat”.
Konferencia, valójában ,,marketing – casting"
A rendezői szék az Öné, leendő filmjének fő- és mellékszereplőit mi vonultatjuk fel. A program a marketing legjobb gyakorlataiból, a legjobb tapasztalatokból, elvi és módszertani megoldásokból, s az azokat befolyásoló környezet elemzéseiből válogat, s vonultatja fel „szereplőkínálatát”, a szakmánk sikeres „művészeit”!
A konferencia-résztvevők a Casting új „szereplői” és „rendezői” lesznek, hiszen aktivitásukkal, cégük, személyiségük, tudásuk megosztásával hozzájárulnak a szakmai tartalom minőségéhez, s a kiválasztott előadások, szekciók látogatásával pedig megalkotják a konferencia, mint produkció egyénre szabott „forgatókönyvét”.
„Marketing-Egypercesek” – Egyéni Casting Felvétel, Amikor Mi Válogatunk
Az idei konferencián lehetőség nyílik arra, hogy résztvevőink is megmutathassák saját, illetve cégük arcát a szakmának. A „casting felvételére” az első nap délutánján nyílik lehetőség. Az elkészült felvételek helyben is vetítésre kerülnek, de természetesen online módon, a konferencia honlapján is újranézhetőek lesznek. A legjobb „bemutatkozó egyperceseket” díjazzuk!
Exkluzív Casting A Barlangfürdőben
A konferencia gálavacsoráját az európai hírű Barlangfürdőben tartjuk, mely a képességek további kibontakoztatására nyújt lehetőséget!
Csapó 1 ééés ACTION! Indul a konferencia további ,,szereplőinek”, „rendezőinek” válogatása! Mutassa meg Ön is saját cégét a szakmának!
Jelentkezzen online a Marketing – Castingra, a Magyar Marketing Szövetség konferenciájára! Várjuk a szakmánk e reprezentatív műhelyébe, a válogatott stáb tagjai sorába!
Bővebb információt itt talál!
Kapcsolódó cikkek
- Sikeresek a közösségi oldalakon elhelyezett hirdetések
- Adverticum AdServer: The show must go on
- Frissítések az Adobe médiaoptimalizációs technológiájához
- 23 magyar fejlesztőcsapat állíthat ki az októberi Kibertér Konferencián
- Mobil alkalmazással olcsóbb az Internet Hungary
- A változó világban az IKT szektornak is változnia kell
- ITBN konferencia: Milyen lesz a jövő kiberháborúja?
- IT-val a minőség és hatékonyság növeléséért
- A legnagyobb hazai és nemzetközi gazdasági szereplők előtt mutatkozhatnak be a legjobbak
- IVSZ MENTA konferencia: Kitekintés a változó világunkra
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.