Novembertől Magyarországon az ABC Data

forrás: Prím Online, 2012. november 11. 09:43

Az ABC Data, Közép-Kelet Európa vezető számítástechnikai disztribútora bejelentette, hogy novembertől Magyarországon is megkezdte működését. A vállalat 30 országban értékesíti termékeit, leányvállalattal pedig 8 piacon van jelen. A cég a teljes IT portfólió (számítás- és irodatechnikai termékek, PC komponensek, hálózati elemek, szoftverek, kellékanyagok, kiegészítők és szórakoztató elektronika) mellett fokozott figyelmet fordít a mobil kommunikáció, TV és multimédia szegmensének fejlesztésére is. Az ABC Data-t négy egymást követő évben is megválasztották a régió legjobb disztribútorának (2009-től 2012-ig), amely egyúttal bizonyítja a cég ügyfelek bizalmáért tett erőfeszítéseit is.

A magyarországi piacon való megjelenés a vállalat külföldi terjeszkedési stratégiájának fontos lépése, amelyet megelőzött a litvániai, lettországi és észtországi értékesítés megkezdése. A vállalat sikereinek egyik kulcsa a költséghatékony működési modell, amelynek része a megbízható szabványokra épülő fejlett logisztikai stratégia: az ellátásért felelős csapat – hasonlóan a cseh és szlovák partnerekhez - két saját logisztikai központból szolgálja ki a magyarországi ügyfeleket. Budapest és környékére akár egy napon belül, míg az ország többi területére kétnapos határidővel.

Az ABC Data megrendeléseinek 90 százaléka az InterLink online eladási rendszeren keresztül érkezik, amely hasonlóan a többi országhoz, itt is helyi nyelven érhető el. Az InterLink egy olyan innovatív vállalati értékesítési és ügyfélszolgálati platform, amely a tranzakciók teljes lebonyolítására képes, beleértve a megrendelések kezelését, a készletek állapotának és a megrendelések végrehajtási folyamatának ellenőrzését, fizetési státuszra vonatkozó adatok és a rendelkezésre álló hitelkeret kezelését, valamint a garancia ügyintézés állapotát. Ezenfelül az ügyfelek bármikor hozzáférhetnek a teljes termékkínálathoz, és részt vehetnek a különböző hűség- és kedvezményprogramokban is.


„A cég legfőbb céljai között szerepel, hogy a forgalmazott termékek még szélesebb körhöz jussanak el: 2012 végére 92 millió ember elérése a cél! A vállalat közép-kelet európai pozíciójának erősítésében fontos lépés a hazai piacon való megjelenés. Magyarország tökéletesen illeszkedik a hosszú távú tervekhez: hasonlóan a többi országhoz, itt is népszerű a fogyasztók körében az ABC Data által kínált e-commerce platform. Természetesen minden piacon másfajta megközelítést alkalmazunk, és a legmegfelelőbb üzleti modellt használjuk, hogy alkalmazkodjunk a helyi sajátosságokhoz. Hisszük, hogy a magyar piacon hasonló sikereket érünk el, mint kollégáink a balti országokban” - mondta Hegedűs Viktor, az ABC Data magyarországi ügyvezetője.


A vállalat a magyar piacon közel 200 gyártó több, mint 30.000 termékével van jelen. A folyamatos portfólióbővítés mellett tavaly júniusban sikeresen vezette be saját márkáját, a Colorovo-t, ami vezető pozíciót tölt be az alternatív kellékanyag szegmensben a vállalat teljes disztribúciós hálózatában, így Magyarországon is fontos szerepet kap.
 

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05