Fizetni a hirdetésmentes online tartalomért?

forrás: Prím Online, 2012. december 4. 16:49

Minden harmadik válaszadó szélesre tárná a pénztárcáját, hogy távol tartsa magától az online reklámokat.

A legtöbb ember neten töltött életének szerves része az online reklám. Ott vannak, akár akarjuk őket, akár nem. De mi volna, ha változna ez a helyzet? Ha felugró ablakok, bannerek nélküli környezetben lehetne internetezni és csak a felhasználó által választott tartalom jelenne meg? Jó lenne? Akkor is, ha fizetni kellene érte? Nos, az Ipsos 24 országban folyó nemzetközi felmérése szerint a válaszadók egyharmada (33%) a zsebébe nyúlna, hogy mindez valósággá váljon. Magyarországon az arány 24%.

Vajon a kereskedelmi üzenet mentesség élménye volna az új bevételi forrás az oldalak számára? Talán. De azoknak az oldalaknak, amelyek kattintás alapján értékesítenek, feltehetően nem jelentene plusz bevételt, csak pótolná a reklámokból kieső forrásokat.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09