Luxus elérhető közelségben: Smart Zone
A Smart Zone nem más, mint maga a „stílusba zárt minőség”. Egy olyan műszaki hálózat, ahol a prémium kategóriás termékeké a főszerep. A cél nem kevesebb, mint az elkövetkezendő őt évben lefedni a fővárosi piacot, és mind az offline, mind az online termékekkel meghatározó szereplővé válni.
Ne csodálkozzanak, ha belépve az üzletbe nem látnak például normál kategóriás mosógépet, ez nem véletlen. A polcokon a világmárkák innovatív „Smart” termékei díszelegnek, szakértő eladók fogadják a vásárlókat - ez a Smart Zone. Az első üzlet már megnyitotta kapuit, a közeljövőben pedig a főváros „behálózása” a cél, vagyis még további négy, azaz összesen öt üzlettel jelen lenni a piacon.
A koncepció a piaci rés kitöltése, amit 100%-ban magyar tulajdonú BravoTech cégcsoport részeként induló Smart Zone hálózattal igyekeznek megvalósítani. A BravoTech 1996 óta van jelen a hazai piacon, jelenleg 25 saját tulajdonú, 93 franchise üzlettel, valamint 120 nagykereskedelmi partnerrel büszkélkedhet.
És most itt a Smart Zone, amely hidat képez az online és offline kereskedelem között. Ahogy Deák Szabolcs, a Smart Zone ügyvezetője fogalmazott: „A smart technológiáknak hála, megváltozott az életünk. Az egymás között megosztható tartalomrendszerben minden kapcsolódik mindennel. A lényeg a kapcsolat. Az összefonódó újvilág az igényes embert szolgálja ki. Ez a Smart Zone. Ahol az online és az offline tér összeér. Új hálózat, új koncepció, új szín a műszaki értékesítési palettán.”
A felső- és középkategóriás termékekre igenis van kereslet az országban, csak sajnos hozzájutni nem olyan egyszerű. Online könnyebben lehet a vásárlást lebonyolítani, mint egy üzletben, hiszen a műszaki áruházak többsége nem, vagy csak nagyon szűk készlettel rendelkezik. Viszont akárhogy is nézzük, még mindig jobb érzés besétálni a boltba, kipróbálni az adott terméket, mint rákattintani a „kosár” gombra, és várni a postást.
Persze ha valaki erre vágyik, a Smart Zone-nál is megteheti, hiszen online több mint 6000 terméket megtalál, a boltokban lévő 600-zal szemben. A különbség annyi, hogy ebben az esetben az igazi prémium, ún. TOP termékek vannak a polcokon, míg a webes felületen az alacsonyabb kategóriás műszaki újdonságok is elérhetők. Tehát megnézhetjük, kipróbálhatjuk, mire költjük pénzünket, és nem kell napokat várni a kiszállításra.
A profi csapat pedig elengedhetetlen, hiszen ahogy ők vallják: „az ember, aki értékesít, okosabb, mint a gép amit elad.”
Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?
A No Fluff Jobs nemzetközi állásportál immár negyedik alkalommal elemzi a magyar, a lengyel, a cseh, a holland és az ukrán technológiai szektorban dolgozó nők fizetését, szakterületeit és készségeit, ám ezúttal más megközelítésből vizsgálta e témát. Elsősorban azt mérte fel, mikor kezdődött a nők érdeklődése e terület iránt, és kaptak-e támogatást céljaik megvalósításához. Az elemzés kitér a nemek közötti megkülönböztetésekre és egyenlőtlenségekre is.
Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája
Dömping árakkal, a hirdetési felületek leuralásával, tömegesen lehetetlenítheti el a hazai webáruházak működését a kínai e-kereskedő platform, a Temu. A csata még nem dőlt el, sürgős cselekvésre van szükség, különben megsínyli a hazai e-kereskedelmi piac jelentős része – figyelmeztet Szabó László a Growww Digital digitális marketing szakértője.
Magyar fejlesztők programján ámul a világ: Már nem csak tanul, teremt is a magyar MI
Az egészségügyi területen az adatok hiánya és költségessége korlátozza az MI fejlődését, különösen a bőrbetegségek esetén. A magyar MI fejlesztő csapat, az AIP Labs azonban létrehozott egy olyan fejlett, generatív MI-t, amely nemcsak tanul a meglévő forrásokból, hanem új adatokat is képes létrehozni, megkerülve a drága és nehezen beszerezhető címkézett adatok problémáját. Így szintetikus képeket tudnak alkotni olyan ritka bőrbetegségekről is, amelyekről jelenleg kevés információ áll rendelkezésre.
Magyar siker a bahreini Forma 1-en
A szezonnyitó Forma-1-es futam házigazdája, a Bahrain International Circuit (BIC) ma kiadott sajtóközleményében jelentette be, hogy a magyar Festipay készpénzmentes fizetés és integrált rendezvénymenedzsment szolgáltató cég által működtetett BIC PAY bevezetésével készpénzmentes fizetési rendszerre állnak át.
Közös mentorprogramot indít a Corvinus és az OTP
A kiválasztott felsőbbéves corvinusos hallgatók közép- és felsővezetők irányításával négy hónap alatt megismerhetik a banki vezetői kultúrát és mindennapokat.