Bővül az Adverticum

forrás: Prím Online, 2013. április 19. 11:34

Április elejétől új munkakörrel bővült Magyarország piacvezető médiaoldali adszerver szolgáltatója, az Adverticum. Az új termékmenedzseri feladatkört a magas szintű ügyfél kommunikáció további fejlesztése érdekében hozták létre. A termékmenedzseri pozíciót a vállalat eddigi support csoportvezetője, Szűcs Barbara Liza tölti be.

Áprilistól Szűcs Barbara Liza koordinálja a hirdetéskiszolgáló rendszerrel kapcsolatos beérkező ügyféligények és a fejlesztés közötti kommunikációt. Termékmenedzserként feladata lesz az ügyféligények felmérése, egyeztetés a fejlesztési lehetőségekről és a megvalósíthatóságról. Ő segíti továbbá a belső kommunikáció áramlását a fejlesztés, a support, a sales és marketing osztályok között. Szűcs Barbara Liza support csoportvezetői munkakörét Kokas Ágnes veszi át a cégnél, aki három éve erősíti az ügyfélszolgálat csapatát.


Szűcs Barbara Liza 2009 januárjától dolgozik az Adverticumnál, ahol kezdetben kampánymenedzseri munkakört töltött be. 2010 januárjában került az ügyfélszolgálati csapatba, ahol 2011 elejétől support csoportvezetőként dolgozott.
 

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09