Egy tinédzsernek átlagosan 425 Facebook ismerőse van Amerikában
A fiatalok körében nagyon népszerűek a közösségi oldalak: a 12 és 17 év közötti korosztály 81%-a használja valamilyen formában a szociális hálót Amerikában – derül ki a Pew Internet & American Life Project felméréséből.
A felmérésben résztvevők 94%-a nyilatkozott úgy, hogy van Facebook profilja. Ez az oldalt a legnépszerűbb a fiatalok körében. Körülbelül a tinédzserek felének van 300 vagy annál kevesebb barátja, 44%-uknak pedig 300 felett van ismerőseik száma a Facebookon. Az átlagos ismerősszám a felmérés szerint 425 felett van.
Ismerősök száma a Facebookon
A megkérdezettek 24%-ának van Twitter fiókja is, ami 12%-os növekedést mutat az előző évhez képest. Egy átlagos tininek 79 követője van. Az Instagram fotómegosztó szolgáltatás népszerűsége a tinik körében 11%-os volt tavaly, bár a Pew nem mérte korábban az Instagram felhasználók számát, így viszonyítani nem tudunk az előző évhez.
A MySpace népszerűsége jelentősen csökkent egy év alatt, 24-ről 7%-ra esett vissza. Érdekes adat még, hogy a tinik nem használják aktívan a YouTube-ot. Bár csekély mértékben, 1%-kal nőtt a felhasználók száma, de míg 2011-ben 6%-uk, tavaly is csupán 7% használta a szolgáltatást.
A kutatás azt is kiemelte, hogy a tinik sokkal több mindent osztanak meg magukról, mint korábban, ugyanakkor 60%-uk priváttá teszi profilját, vagyis egyre többen jönnek rá arra, hogy a biztonság előbbre való, mint a túlzott kitárulkozás.
Az eredeti kutatás angolul itt olvasható.
Forrás: Techspot.com, Pewinternet.org
Kapcsolódó cikkek
- A közösségi média hálójában
- Az iPhone 5 ötödik az elégedettségi listán
- A Facebook kezdi elveszíteni varázsát Amerikában
- Az Y-generáció digitális identitása
- Minden negyedik PC védtelen
- Facebook státusz által fedezte fel a régi feleség az újat
- Miben hisznek a hazai webshopok?
- Mennyit lájkol egy átlag facebookozó?
- Honnan tájékozódnak a fiatalok?
- Egyre több anya facebookozik Amerikában
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul
A termelékenység, a hatékonyság és a precizitás újabb szintje érhető el azokkal az AI-alapú fejlesztésekkel, melyeket az SAP mutatott be az ellátási láncokhoz kapcsolódó megoldásaiban a Hannover Messe kiállításon. A valós idejű adatokból származó, mesterséges intelligencia által felfejtett következtetések abban segítenek a vállalatoknak, hogy jobb döntéseket hozzanak az ellátási láncok egészében, racionalizálják a termékfejlesztést és javítsák a gyártás hatékonyságát.
Az LG OLED evo televíziók már a negyedik egymást követő évben kapják meg a környezetbarát minősítést
Az LG 2024-es OLED evo televíziói megkapták a Carbon Trust* szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséről** és szén-dioxid méréséről*** szóló tanúsítványait, valamint a Société Générale de Surveillance (SGS) környezetvédelmi védjegyét****, amellyel az LG folyamatos ESG-kezdeményezéseit immár negyedik egymást követő évben ismerték el. Az LG legújabb OLED tévéi továbbá kiérdemelték az Intertek újrahasznosítási tanúsítványát*****, amely immár második éve bizonyítja ezen a téren is az LG környezetvédelmi felelősségvállalását.
Megjelentek az első HMD okostelefonok
A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.
A Samsung legújabb képernyői az AI TV-k új korszakát hozzák el
A Samsung az Unbox & Discover eseményen mutatta be 2024-es Neo QLED 8K és 4K, valamint OLED televíziókból és hangprojektorokból álló portfólióját. A világ egyik élvonalbeli televíziógyártójaként elismert Samsung idén bevezetett készülékei olyan hatékony, mesterségesintelligencia (AI)-alapú funkciókkal rendelkeznek, amelyek minőségibb otthoni szórakozást kínálhatnak.
Kiderült, hogy állnak a magyarok a robotokhoz
Idén is kitárta kapuit a HVG Állásbörze, ahol több mint száz munkaadóval személyesen és hibrid formában is találkozhattak azok az álláskeresők, akik ellátogattak április 17-19-e között a Papp László Budapest Sportarénába. Mindenki kedvence, a Bastion Group robotkutyája is jelen volt az eseményen, ahol hatalmas volt az érdeklődés a robotika iránt.