A Sixt elnyerte a Legjobb Szolgáltatás kategória fődíját a Handelsblatt tesztjén

forrás: Prím Online, 2013. szeptember 16. 12:41

Németország egyik legjelentősebb pénzügyi és üzleti lapja, a Handelsblatt szavatolja a Sixt szolgáltatásainak magas minőségét autóbérlési tesztjei által.

Többszörösen is díjnyertes minőségű szolgáltatást nyújt ügyfeleinek a Sixt Autókölcsönző. Amellett, hogy a Német Szolgáltatásminősítő Intézet díját már elnyerte, Németország legnagyobb autókölcsönző cégét választotta a legjobbnak a hamburgi Schad Institut is a Szolgáltatás kategóriában. A Handelsblatt megbízásából az Intézet 5 autókölcsönző teljesítményét vette górcső alá. A Szolgáltatás kategóriában a tesztelők két tulajdonságot is magas pontszámmal jutalmaztak: díjazták a gyors és minőségi e-mail-es válaszadást, valamint a megszokottnál hosszabb irodai nyitvatartási időket. A tesztelőkre ezeken túl szintén nagy hatással volt a Sixt Mobil Kulcs programja, mely megkönnyíti és felgyorsítja a gépkocsik átvételét, valamint értékelték az egyéni igényekre szabható foglalási felületet is az üzleti ügyfelek számára.


 

Kulcsszavak: autóbérlés Sixt

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését

Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.

2024. április 18. 16:54

Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.

2024. április 18. 09:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09