Magyar startup az Indiegogon
1400 dollárt gyűjtött az első nap a közösségi finanszírozási kampányán a magyar Karma Platform. A kampány startját a londoni Bloomberg Grow Befektetői Fórumára időzítették.
Londonban indította el indiegogo.com kampányát egy magyar startup, a Karma Platform. A bétafázisban működő terméket a fejlesztők jövő tavasszal dobnák piacra, a most elindított kampány a piac feltérképezését szolgálja.
A Karma még júliusban jutott be egyetlen külföldi résztvevőként a Bloomberg Tradebook GROW londoni befektetői fórumára, ahol a fórum szakemberei egy évig követik figyelemmel, segítik tanácsaikkal a programban résztvevő vállalkozások fejlődését. A projekt igen népszerű a befektetői fórumon, mivel egy olyan problémára kínál megoldást, amellyel egy idő után minden vállalkozás szembesül.
A feltörekvő vállalkozások növekedésének gátjává válhat a megnövekedett adminisztráció, az átláthatatlan táblázatok sokasága. A Karma Platform erre ad hatékony alternatívát, amely segítségével a felhasználók programozói tudás nélkül, akár egy mozdulattal létre tudnak hozni online elérhető üzleti alkalmazásokat meglévő Excel fájljaikból. A program az átláthatatlan táblázatokat változtatja át integrált vállalati megoldássá.
A Karma Platform a Shiwaforce.com belső innovációs laborjában született még 2012-ben és azonnal sikereket ért el a hazai startup versenyeken. Az idei őszi szezonban is több helyen bemutatkozik a program, többek között a Dublinban rendezett Websummit eseményén is prezentálhatnak a magyar fejlesztők.
„A most elindított Indiegogo.com kampánnyal az a célunk, hogy felkeltsük a tengerentúli felhasználók érdeklődését, teszteljük a termékünk piacát. A Karma Platform londoni sikerét szeretnénk további piacokra kiterjeszteni, még a termék megjelenése előtt.” – magyarázza a piaci stratégiát Kovach Anton a Shiwaforce.com vezérigazgatója.
A Karma Platform fejlesztése főképp a nagyvállalati ügyfeleken szerzett tapasztalatokra épülve adott lehetőséget a kis- és középvállalatok igényeinek felismerésére. A Shiwaforce.com ún. agilis fejlesztési módszerei tették lehetővé, hogy a cégen belül egy innovatív ötletekre épülő startup születhessen.
A Bloomberg által teremtett lehetőségekkel élve bekerülhettek olyan helyekre is, mint a londoni Level 39 akcelerátor, illetve folyamatosan kapnak szakmai visszajelzéseket a stratégiájukkal, előrehaladásukkal kapcsolatban. Az agilis módszertant alkalmazó és terjesztő fejlesztő cég terméke ugyan még csak béta fázisban működik, máris számos megkeresést kaptak a világ minden tájáról termékükkel kapcsolatban.
Kovach Anton szerint a most elindított kampány közelebb juttathatja a Karma Platformot a nemzetközi sikerhez és bebizonyíthatja, hogy egy magyar fejlesztőcég, hazai fejlesztőgárdával is Budapestről sikeresen kiszolgálhatja a világ bármely táján működő vállalkozásokat – legyenek azok kicsik vagy éppen a legnagyobbak.
Kapcsolódó cikkek
- Mobil szegmensre fókuszáló startup seregszemle a Smartmobil ’13-on
- Idén utoljára láthatók a magyar találmányok
- Nem veszíthetjük el a jó ötleteket
- Decemberben indul a magyar űrutazó-jelölt Amerikába
- Csökkent a hazai startup befektetési piac
- Startup programot indít a Microsoft
- A magyar PS3 felhasználók örömére – két játék magyarul
- Az innovációs szövetség a technológiai start-up pályázat átírását javasolja
- Cséfalvay a magyar startupok lehetőségeinek bővítéséről tárgyalt a Szilíciumvölgyben
- Magyarország is építi innovációs ökoszisztémáját
Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?
A No Fluff Jobs nemzetközi állásportál immár negyedik alkalommal elemzi a magyar, a lengyel, a cseh, a holland és az ukrán technológiai szektorban dolgozó nők fizetését, szakterületeit és készségeit, ám ezúttal más megközelítésből vizsgálta e témát. Elsősorban azt mérte fel, mikor kezdődött a nők érdeklődése e terület iránt, és kaptak-e támogatást céljaik megvalósításához. Az elemzés kitér a nemek közötti megkülönböztetésekre és egyenlőtlenségekre is.
Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája
Dömping árakkal, a hirdetési felületek leuralásával, tömegesen lehetetlenítheti el a hazai webáruházak működését a kínai e-kereskedő platform, a Temu. A csata még nem dőlt el, sürgős cselekvésre van szükség, különben megsínyli a hazai e-kereskedelmi piac jelentős része – figyelmeztet Szabó László a Growww Digital digitális marketing szakértője.
Magyar fejlesztők programján ámul a világ: Már nem csak tanul, teremt is a magyar MI
Az egészségügyi területen az adatok hiánya és költségessége korlátozza az MI fejlődését, különösen a bőrbetegségek esetén. A magyar MI fejlesztő csapat, az AIP Labs azonban létrehozott egy olyan fejlett, generatív MI-t, amely nemcsak tanul a meglévő forrásokból, hanem új adatokat is képes létrehozni, megkerülve a drága és nehezen beszerezhető címkézett adatok problémáját. Így szintetikus képeket tudnak alkotni olyan ritka bőrbetegségekről is, amelyekről jelenleg kevés információ áll rendelkezésre.
Magyar siker a bahreini Forma 1-en
A szezonnyitó Forma-1-es futam házigazdája, a Bahrain International Circuit (BIC) ma kiadott sajtóközleményében jelentette be, hogy a magyar Festipay készpénzmentes fizetés és integrált rendezvénymenedzsment szolgáltató cég által működtetett BIC PAY bevezetésével készpénzmentes fizetési rendszerre állnak át.
Közös mentorprogramot indít a Corvinus és az OTP
A kiválasztott felsőbbéves corvinusos hallgatók közép- és felsővezetők irányításával négy hónap alatt megismerhetik a banki vezetői kultúrát és mindennapokat.