Rekordszámú Lumia eladás a Nokia háza táján

Czipperer Dia, 2013. október 21. 14:13

A Nokia rekordszámú okostelefont értékesített június és szeptember között: mintegy 8 millió Lumia készüléket adtak el.

A Nokia ezen a héten (egészen pontosan október 22-én, kedden) készül egy sor új készüléket leleplezni Abu Dhaiban a Nokia Worldön, ahol a Lumia sorozat új modelljét, az 1520-ast is megismerhetjük.

 

A sorozat tagjai egyre népszerűbbek a felhasználók körében. A Wall Street Journal számolt be arról, hogy az értékesítés meghaladta a nyolcmilliót, amivel rekordot állított fel a Nokia saját háza táján. Mindezt három hónap alatt – júniustól szeptemberig – sikerült elérnie. Összehasonlításképpen, ez az eladott mennyiség több mint duplája a tavaly azonos időszak értékesített készülékszámának, és 600 ezerrel több a második negyedévben értékesített számnál (7,4 millió).

 

Az adatok azt mutatják, hogy a Windows Phone operációs rendszer egyre kedveltebb a felhasználók körében: becslések szerint május és június között az öt nagy európai piacot tekintve az eladott okostelefonok 8,2%-a WP alapokon futott. Persze, ez még mindig messze elmarad az iOS-től és Androidtól, de az adatok szerint a WP már a harmadik helyen csücsül.

 

Forrás: TheNextWeb.com

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia

1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.

2024. március 27. 16:55

A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt

Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.

2024. március 27. 13:17

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05