App!mobile 2013: szélcsend vagy elemi forradalom?
Az idei App!mobile konferenciát idén november 13-14-én Budapesten, a MOM Kulturális Központban rendezik meg immáron harmadszor. Idén lesz először kétnapos a rendezvény.
A HWSW kiadó App! rendezvény- és képzéssorozatának részeként már harmadszor megrendezésre kerülő App!mobile mobiltermék-fejlesztői konferencia a hazai szakma legnagyobb fóruma, melyre a tavalyi 500 résztvevő után idén már 750 vendéget várnak a szervezők. Az idei évben először lesz kétnapos a rendezvény, az első klasszikus konferencianapot egy szűkebb, fókuszáltabb, mély szakmai tartalmakat adó workshop-nap követi majd. Az App!mobile 2013 konferencián közel 50 előadó fog fellépni, és vendég lesz Tom Loosemore, az angol digitális kormányzati szolgáltatásokért felelős vezető is.
Az elmúlt évben nem követte a tabletet új termékkategória, nem lett forradalom a hardverek terén, még mindig nem terjedt el az NFC, de még csak az okosórák sem lepték el a Földet. A figyelmetlen vizsgálódó azt gondolhatná, hogy megrekedt az innováció, de valójában az eddigieknél sokkal fontosabb változások érkeznek folyamatosan. A technológiai ugrások jelentőségét nem érdemes kisebbíteni, hiszen a jobb felbontás, a fényesebb kijelző, a nagyobb számítási kapacitás mind előfeltétele annak, ami ezekben az években a szakma legnagyobb kihívása. Mégpedig az a képesség, hogy a felhasználó számára a bájtok, megahertzek és pixelek helyett értelmezhető megoldásokat adjanak mindennapi élethelyzetekre.
Az okostelefon immár nem önmagában értékelendő, hanem a teljes webbel, a cloud-szolgáltatásokkal és a különböző készülékekkel együtt, ahogy a ma sikeres vállalatok sem szűk értelemben vett okostelefonos programokban gondolkodnak, inkább azt vizsgálják, mi a célcsoport problémája, milyen eszközökkel és milyen élethelyzetekben tudják kiszolgálni ügyfeleiket. A felhasználó természetes módon szeretne interakcióba lépni a szolgáltatással, anélkül, hogy alkalmazkodnia kellene: a következő évek fejlődése, így a konferencia is a kényelemről, a használhatóságról, természetességről, a valódi élethelyzetek felismeréséről szól.
A program gerincét továbbra is a fejlesztői, az üzleti és a UX-szekciók adják, ahol a legfrissebb trendek kerülnek bemutatásra, az idei év kiegészítő témaköre pedig az e-kereskedelem és a médiafelületek lesznek. Előadást tart majd a Prezi, a Mito, a Karma Platform, a Nemesys Games, az NNG, a Ustream és a Google képviselője is, a konferencia kiemelt előadója pedig Tom Loosemore, a brit digitális kormányzati szolgáltatásokért (GDS) felelős vezető lesz.
Tom Loosemore a GDS mobilstratégiáját mutatja be, amelynek meghatározó eleme, hogy elsősorban a webre fókuszál. Ugyan a GDS nem zárja ki a natív alkalmazások fejlesztését, a legtöbb esetben felesleges pénzkidobásnak és tehernek tartja az appok létrehozását, üzemeltetését és karbantartását, ehelyett a platformfüggetlen web élvez elsőbbséget, így a fejlesztések eszköztől függetlenül minden adófizető számára azonnal élvezhetőek.
Az App!mobile 2013 második, fókuszáltabb tartalmat kínáló napján kétórás workshopok lesznek: először az iOS 7 és az Android legfrissebb verzióinak fejlesztői újdonságaival ismerkedhetnek meg az érdeklődők, majd a multiplatformos Windows, illetve a Firefox OS programozása kerül fókuszba. Abe Han, a Works.IO munkatársa átfogó felülettervezési workshopot tart, majd az ideális vállalati mobilstratégia kialakítását mutatják be az alapoktól.
Az App!mobile 2013 programjáról a konferencia weboldalán lehet részletesebben olvasni, ugyanitt lehet regisztrálni is.
Kapcsolódó cikkek
- Tudomány és innováció konferencia
- Digital Hack: Minden, ami új és digitális a marketingben
- Google vízió: ingyen Wi-Fi 7 milliárd embernek
- Elérhető a Budapest BI Fórum részletes programja
- Change the game! – itt a Digital Hack Konferencia!
- Új mobil vékony kliens a HP-tól
- Internet Hungary – A hatalmas adathalmazok segítik, de nehezíthetik is a döntéshozatalt
- Internet Hungary konferencia Siófokon
- Mobilmegoldásokért felelős értékesítési vezető az SAP-nál
- Csapdák növekedés nélkül?
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Eldőlt, hogy kik képviselik Magyarországot a Nemzetközi Informatikai Csapat Diákolimpián
Két magyar csapat jutott tovább a Szíriában megrendezésre kerülő Nemzetközi Informatikai Csapat Diákolimpiára (IIOT). A világverseny nemzeti előválogatójaként szolgáló Kódkupát március 10-én rendezte meg a Neumann Társaság az Algo Pro Club és a Budapesti Fazekas Mihály Gimnázium együttműködésével. A hiánypótló csapatverseny nagy hangsúlyt helyez a csapattagok közötti kooperációra, ami a vállalati munkakultúrára is felkészíti a fiatalokat.
MI festőrobot szórakoztatta a nézőket a Magyar Ifjúsági Robot Kupán
Az előző évek közkedvelt versenyszámaival, így többek közt a robotszínházzal, robotfocival és a menekítő robotok mérkőzésével zajlott le a 17. Magyar Ifjúsági Robot Kupa (MIRK) Nyíregyházán. A versenyt a Neumann Társaság megyei szervezete, a Nyíregyházi Egyetem és a Magyar Robot Kupa Alapítvány szervezésében, a Neumann Társaság kiemelt szakmai támogatásával bonyolították le.
Újabb Apple Premium Partner üzlettel erősít az iSTYLE a Westendben
Az iSTYLE, az Apple termékek vezető hazai viszonteladója, a mai napon megnyitotta második Apple Premium Partner üzletét a Westend City Centerben. A lépés fontos mérföldkő az iSTYLE életében, hiszen az új flagship store árukínálata, magasan képzett munkatársai és minőségi szolgáltatásai még közelebb hozzák az ikonikus Apple Store-ok vásárlási élményét a hazai közönséghez.
Google atombomba: kombinált Core, Spam és HCU algoritmus frissítés egyszerre
A Google a tegnapi napon bejelentette, hogy több intézkedést is bevezet, amelyek célja a keresési eredmények minőségének javítása.
Átadták a Marketing Diamond Awards győzteseinek járó díjakat
Február 7-én, a MARKETING TRENDFORUM keretén belül, az ETELE CINEMA-ban rendezett eseményen adták át a Marketing Diamond Awards 2023-as elismeréseit. Idén a Pentacom lett az „Az Év Ügynöksége”, míg a Billingo Technologies Zrt. érdemelte ki az „Az Év Vállalata” díjat. A 34 tagú, meghatározó hazai hirdetőkből és ügynökségi szakemberekből álló zsűri szavazatai alapján „Az Év Marketingnagykövete” címet a Kiszervezett Marketing kapta.