Többen nyomtatnak otthon vonatjegyet
Július óta megduplázódott az otthon nyomtatott jegyek száma, ugyanis ekkor csökkentették az így vásárolt jegyek árát 3 százalékkal.
Egyre többen nyomtatják otthon vonatjegyüket, vagy választják a digitális bemutatás lehetőségét. Ez azért éri meg az utazóknak, mert így nem csak időt spórolhatnak, hanem pénzt is, hiszen legyen szó teljes árú vagy kedvezményes jegyekről, 3 százalékkal olcsóbban utazhatnak, ha az elektronikus vásárlási módot és az otthoni nyomtatást választják.
Mikor választhatjuk az otthoni nyomtatási opciót?
Ez a megoldás minden belföldi vonat esetében érvényes, bármilyen kedvezménynél, valamint pót- és helyjegyek, élőállat vagy kerékpárjegyek esetén is lehet élni ezzel a lehetőséggel.
És a QR-kódot?
A QR-kódos bemutatási lehetőségre InterCity járatokon is van lehetőség, így egy számítógép vagy arra alkalmas telefonon is bemutathatjuk a jegyet a kalauznak.
Úgy tűnik, a kezdeményezés sikeres, hiszen megduplázódott azon menetjegyet száma, amelyeket otthon nyomtattak vagy digitálisan mutattak be. Július előtt ez az arány még csak 15-16 százalékos volt,mostanra azonban 29-30 százalékra emelkedett. Ez az internetes jegyértékesítési rendszer aktív felhasználóinak számát is bővítette, havonta négyezerrel többen vásároltak online az előző félévhez képest.
Kapcsolódó cikkek
- Epson: tintatartályos nyomtatókkal a maximális költséghatékonyságért
- 3D nyomtatás jogi vonatkozásban
- Új nyomtatási technológiát mutatott be az Epson
- OKI multifunkciós mobilnyomtatás AirPrint támogatással
- QR 2.0: Új generációs QR kód törölheti el a nyomtatott igazolványokat és jegyeket
- MÁV: 500-ra duzzadt a Wi-Fi-vel felszerelt kocsik száma
- Mobil nyomtatásban erősít a HP
- Vasútállomásokon is ingyenes Wi-Fi lesz a MÁV-nál
- QR-kóddal végigkövethető az élelmiszerek életútja
- Az Epson belép a direkt textilnyomtatás piacára
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.