Többen nyomtatnak otthon vonatjegyet

Czipperer Dia, 2013. november 6. 13:20

Július óta megduplázódott az otthon nyomtatott jegyek száma, ugyanis ekkor csökkentették az így vásárolt jegyek árát 3 százalékkal.

Egyre többen nyomtatják otthon vonatjegyüket, vagy választják a digitális bemutatás lehetőségét. Ez azért éri meg az utazóknak, mert így nem csak időt spórolhatnak, hanem pénzt is, hiszen legyen szó teljes árú vagy kedvezményes jegyekről, 3 százalékkal olcsóbban utazhatnak, ha az elektronikus vásárlási módot és az otthoni nyomtatást választják.

 

Mikor választhatjuk az otthoni nyomtatási opciót?

 

Ez a megoldás minden belföldi vonat esetében érvényes, bármilyen kedvezménynél, valamint pót- és helyjegyek, élőállat vagy kerékpárjegyek esetén is lehet élni ezzel a lehetőséggel.

 

És a QR-kódot?

 

A QR-kódos bemutatási lehetőségre InterCity járatokon is van lehetőség, így egy számítógép vagy arra alkalmas telefonon is bemutathatjuk a jegyet a kalauznak.

 

Úgy tűnik, a kezdeményezés sikeres, hiszen megduplázódott azon menetjegyet száma, amelyeket otthon nyomtattak vagy digitálisan mutattak be. Július előtt ez az arány még csak 15-16 százalékos volt,mostanra azonban 29-30 százalékra emelkedett. Ez az internetes jegyértékesítési rendszer aktív felhasználóinak számát is bővítette, havonta négyezerrel többen vásároltak online az előző félévhez képest.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését

Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.

2024. április 18. 16:54

Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.

2024. április 18. 09:59

Facility managementben erősít az ICON

Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.

2024. április 17. 18:09

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09