A netezők több mint egyharmada használ időjárás- és híralkalmazásokat
A magyarok jobbak a nemzetközi aránynál
Az Ipsos legfrissebb nemzetközi felmérése mutat rá, hogy a netezők előszeretettel használják az időjárással vagy a hírekkel kapcsolatos alkalmazásokat.
A felmérés szerint a netezők 39%-a használja rendszeresen az időjárás- illetve híralkalmazásokat. A kutatás a magyar viszonyokra is kiterjedt, amely megállapította, hogy a magyarok még aktívabbak ezen a téren. Nálunk ez az arány jóval feljebb kúszik: 53% követi applikáción keresztül az időjárást, 45% pedig a híreket.
Az Ipsos összesen nyolc kategóriát vizsgált, amelyből a zeneletöltő és a pénzügyi megbízásokat közvetítő/teljesítő oldalak emelkednek ki. Ezek nemzetközi szinten nagyjából hasonló népszerűségnek örvendenek: az előbbit a felhasználók 32%-a, utóbbit pedig 32% használ. Magyar viszonylatban is nagyjából hasonló a kép.
Érdekes, hogy a nők kevésbé töltenek le receptekkel és főzéssel (21%) kapcsolatos alkalmazásokat, és a moziműsorokat feltérképező appok sem szerepelnek az lista élén a maguk 23%-ával. Ez n a téren a magyarok jobban. Nálunk jóval többen használnak moziműsor alkalmazásokat (31%), és főzés terén is többször fordulnak appokhoz (27%).
Az élvonalban foglalnak helyet nemzetközi szinten még az orvosi-egészségügyi-életmóddal kapcsolatos (17%), valamint az utazáshoz kötődő alkalmazások.
Kapcsolódó cikkek
- Privát üzenetküldés funkcióval bővülhet az Instagram
- Mobilapplikáció segít, ha vészhelyzet van
- Újabb nyelvekkel bővült a Vine támogatottsága
- Windows Phone-ra is elérhető az Instagram
- Telenor és UNICEF: közös erővel a gyermekek védelméért
- Coin – egy kártya mind helyett
- Frissült a Facebook Messsenger Android és iOS változata
- Szolgáltatókhoz és gyártókhoz ragaszkodnak a magyar mobiltulajdonosok
- Sok vállalat képtelen titokban tartani biztonsági incidenseit
- Az amerikai okostelefon-használók már reggel appoznak
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Idén is a „Bajnokok" között a Schneider Electric
Zsinórban az ötödik évben kapott „Champion", vagyis „Bajnok" minősítést a Schneider Electric a Canalys kutatócég „Titans Channel Leadership Matrix" elemzésében. A vállalat az értékesítési csatornái folyamatos fejlesztése iránti elkötelezettségével, valamint a bevezetett programokkal és a partnereit támogató eszközökkel érdemelte ki az elismerést.
Fényes jövő vár idén az adatközponti szektorra
Saját átalakulási folyamaton megy keresztül az adatközpontok piaca, amely magába foglalja a legmodernebb technológiák használatát a műveletek és az erőforrások elosztásának optimalizálása, valamint a biztonsági protokollok javítása érdekében.
A Philips Monitors E1 terméksorozat három új, többcélú modellel bővül
A Philips Monitors E1 sorozata ebben a hónapban három új modellel bővül. Az irodai felhasználók és távmunkában dolgozók számára szükséges összes alapvető funkcióval ellátott új modellek segítenek a felhasználóknak a kapcsolattartásban és növelik a termelékenységüket, mindezt versenyképes áron.