Piaci áttörés előtt a 3D nyomtatási technológia
Különleges eljárásból rövidesen bevett ipar gyakorlattá növi ki magát a 3D (három dimenziós) nyomtatási technológia, elsősorban a gyártástechnológiai alkalmazásoknak köszönhetően - írja az amerikai International Data Corporation (IDC) informatikai és távközlési piackutató vállalat elemzése.
A 3D nyomtató berendezésekben rejlő lehetőségeket már felismerték a hagyományos printereket gyártó vállalatok. A Hewlett-Packard 2014 közepén jelenik meg első 3D-és nyomatójával, a Konica Minolta pedig hamarosan szerződést köt egy vezető 3D printergyártó termékeinek forgalmazásáról az Egyesült Államokban - írja az IDC elemzése.
Kapcsolódó cikkek
- Elavult irodagépeket használnak a vállalkozások, de van megoldás
- OKI multifunkciós mobilnyomtatás AirPrint támogatással
- Mobil nyomtatásban erősít a HP
- Az Epson belép a direkt textilnyomtatás piacára
- Ricoh Pro 8100S termékcsalád: A monokróm piacon erősít a Ricoh
- Poliészterre is nyomtat a Xerox Color 570
- Magyar szoftvert kínál irodagépeihez a Konica Minolta
- Digitális vagy ofszet? A Ricoh kalkulátorával egyszerű a döntés!
- Színes nyomtatás KKV-knak a Xerox új A3-as nyomtatójával
- Ricoh környezetbarát megoldások az EcoPrint-en
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.