Megszűnik a Facebook és Google-belépés a Yahoo szolgáltatásainál
A Yahoo megszűnteti a Facebook illetve Google-fiókkal történő belépési lehetőséget. A vállalat szóvivője jelentette be, hogy ezentúl a szolgáltatások használatához a felhasználóknak regisztrálniuk kell.
Szépen lassan eltűnnek a Google és a Facebook belépési gombok a Yahoo szolgáltatásoknál. A felhasználók a jövőben tehát csak Yahoo azonosítóval léphetnek be a különböző oldalakra, vagyis kénytelenek lesznek regisztrálni. Ezt az alternatív belépési lehetőséget 2011-ben vezette be a cég.
A lépés jelzi a cég vezérigazgatója által tervezett változtatási szándékokat. A vállalat ugyanis arra törekszik, hogy növeljék az érdeklődést a webes termékek iránt, és újjáélesszék a stagnáló bevételt.
Marissa Mayer elmondta, hogy a Yahoo folyamatosan dolgozik azon, hogy javítsák a felhasználói élményt. A cég hivatalos nyilatkozatában pedig kifejtette, hogy az új folyamat lehetővé teszi számukra, hogy mindenki számára a leginkább személyre szabott felhasználói élményt nyújtsák.
Az első szolgáltatás, ahol életbe lépett az új belépési folyamat, a Yahoo Sports Tourney Pick’Em oldal, amely az egyetemi kosárlabda bajnokság hivatalos site-ja. Itt hétfő óta csak Yahoo azonosítóval lehet belépni.
A cég szóvivője elmondta, a cél az, hogy minden szolgáltatásnál fokozatosan kiiktatják majd a Facebook és Google belépési lehetőségeket, de pontos határidőt ezzel kapcsolatban nem közölt.
Forrás: Reuters.com
Kapcsolódó cikkek
- A közösségi média hálójában
- Drónokkal internetet – a Facebook megvenné a Titan Aerospace-t
- A Facebook megvette a WhatsAppot
- Tíz nap alatt közel 9000 háztartás választotta az Xprime szolgáltatást
- Átalakul a Twitter
- Technológiai újítás a Jófogáson
- Yahoo a látogatottsági lista élén
- A Yahoo a mobilszegmensre összpontosítja figyelmét
- A British Airways járatain a teljes út alatt lehet mobilozni
- Több mint 2 millió felhasználó fiók esett a hackerek áldozatául
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Díjazták az építőipar „rocksztárját”
Markovich Béla, a Mapei Kft. ügyvezető igazgatója vehette át az idei "Év Építőipari Személyisége" díjat. A szakember 30 éve képzi és inspirálja a szakembereket és az építőanyag kereskedőket, emellett támogatja a megrendelőket építési álmaik valóra váltásában. Legyen szó TikTok videóról, egy medence burkolásáról készülő oktatóanyagról, vagy ezer szakember motiválásáról egy konferencián, Markovich Béla mindenhol ott vagy és minden lehetőséget megragad, közvetlenül hozzájárulva az építőipar kultúrájának fejlődéséhez.
Térítésmentesen tanulhatnak nyelvet a tanárok
A hétköznapi élet során egyre több olyan impulzussal találkozunk, ami idegen nyelvhez kötött. Így vannak ezzel a pedagógusok is, akiknek a kezében páratlan lehetőség van: azok a tanárok ugyanis, akik még nem beszélnek angolul vagy németül, vagy esetleg magasabb szintre emelnék a nyelvtudásukat, esetleg csak gyakorolnák a kiejtésüket, bővítenék a szókincsüket, térítésmentes nyelvtanulási lehetőséget tudhatnak magukénak. A KRÉTA Idegennyelvi Felkészítő Modulja (IFM) ugyanis térítésmentes lehetőséget biztosít minderre a pedagógusoknak is, akik közül már több ezren használják a felületet.
Idén is a „Bajnokok" között a Schneider Electric
Zsinórban az ötödik évben kapott „Champion", vagyis „Bajnok" minősítést a Schneider Electric a Canalys kutatócég „Titans Channel Leadership Matrix" elemzésében. A vállalat az értékesítési csatornái folyamatos fejlesztése iránti elkötelezettségével, valamint a bevezetett programokkal és a partnereit támogató eszközökkel érdemelte ki az elismerést.
Fényes jövő vár idén az adatközponti szektorra
Saját átalakulási folyamaton megy keresztül az adatközpontok piaca, amely magába foglalja a legmodernebb technológiák használatát a műveletek és az erőforrások elosztásának optimalizálása, valamint a biztonsági protokollok javítása érdekében.